Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@18:43:25 GMT

روند اجرایی پروژه‌های آبفا در خوزستان تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۷۳۲۱

روند اجرایی پروژه‌های آبفا در خوزستان تسریع یابد

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه ضمن دیدار با «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آخرین اقدامات صورت گرفته را در حوزه آب و فاضلاب خوزستان ارائه کرد و گفت: همچنین هماهنگی میان دستگاه‌های استان به‌منظور تسریع در روند پروژه‌های آبفا باید زودتر انجام شوند.

استاندار خوزستان در ادامه تأکید کرد: به شرکت آبفا دستور داده شده با توجه به نزدیکی به فصل بارش اقدامات کوتاه‌مدت در اولویت قرار گیرند تا هر چه سریع‌تر این اقدامات به سرانجام برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اگر اعتباری نیز در زمینه اصلاح و ساماندهی شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی تخصیص داده می‌شود باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

خلیلیان افزود: فضای مدیریتی در استان به سمت هماهنگی بیشتر و بهتر در حال سوق یافتن است که این هماهنگی باعث تسریع در اقدامات و پروژه‌های مختلف خواهد شد.

وی در ادامه به منابع آبی و اجرای الگوی کشت پاییزه در خوزستان اشاره کرد و گفت: سیاست‌های حمایتی در این زمینه از سوی جهاد کشاورزی استان دنبال خواهند شد.

کد خبر 5313152

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان حمید رضا جانباز آب و فاضلاب شهری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر واکسن کرونا ایلام بازگشایی مدارس دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!