Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در آیین صبحگاه مشترک سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس به قرائت و ترجمه آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه پرداخت و اظهارداشت: خداوند از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده، که در برابرش بهشت برای آنان باشد به این گونه که در راه خدا پیکار می‌کنند می‌کشند و کشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وعده خداوند در این آیه وعده حقّی است که در تورات، انجیل و قرآن ذکر فرموده و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است و اکنون بشارت باد بر شما و به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید و این است آن پیروزی بزرگ که نصیب شما می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: رستگاری بزرگ این است که خداوند خریدار ما باشد که سبزپوشان سپاه پاسداران توفیق قدم برداشتن در این راه و دفاع از انقلاب نصیبشان شده است.

وی ادامه داد: باید شناخت کافی نسبت به دوران دفاع مقدس، اهداف، رسالت‌ها و رشادت‌های اتفاق افتاده در آن را پیدا کرده و آثار و برکات آن را به خوبی مورد مطالعه قرار دهیم.

محامی با بیان اینکه شناخت از وضعیت کنونی کشور، شناخت توانمندی‌های داخل و شناخت نقشه و دسیسه‌های دشمن از ابعاد دیگر معرفت است تصریح کرد: معرفت خداوند متعال و عمق بخشی به نگاه توحیدی از ابعاد دیگر معرفت است و باید بدانیم که همه چیز و همه کس در اختیار خداوند است و ما به عنوان یک بنده باید در مسیر تحقق فرامین امام حسین(ع) گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر شناخت و معرفت ما بیشتر، عمیق تر و دامنه آن گسترده‌تر شود زمینه رشد ما را فراهم می‌کند گفت: برای پایداری در مسیر حق و مقاومت در برابر هجمه همه دشمنان باید انسانیت، معنویت و روحانیت خود را تقویت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه برای پایداری در مسیر حق باید دارای روحیه قوی بوده و معنویت و نگاه توحیدی خود را بالا ببریم خاطرنشان کرد: مطالعه و مرور تاریخ دفاع مقدس، دفاع مقدس زندگینامه و وصیت نامه شهدا شد ضروری است.

وی اظهارداشت: دفاع مقدس ترجمه و تفسیر آیات قرآنی بود که می‌خواندیم و در این دوران دفاع مقدس مصادیق زیادی را مشاهده کردیم که همواره نیاز به مرور و مطالعه دارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو