Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی امروز در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ مهر در ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی جدید، ۶۴۶ هزار نفر دانش آموز در ۵ هزار و ۱۵۰ مدرسه و ۲۳ هزار کلاس در آذربایجان غربی مشغول تحصیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید  ۳۹ هزار نفر فرهنگی استان در بستر شاد و کلاس‌های حضوری فرآیند آموزش را تداوم خواهند بخشید ادامه  داد: آموزش حضوری با تعداد محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳ هزار و ۲۴ مدرسه روستایی آغاز می‌شود.

منافی به روند واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد از فرهنگیان استان دوز اول و ۷۶ درصد نیز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، افزود: برای واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله برنامه ریزی شده است تا زمینه بازگشایی تدریجی مدارس فراهم شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آذربایجان غربی ارومیه واکسیناسیون دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان