Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: خلبانان هوانیروز و عزیزانی چون خلبان آسوار با رشادت‌هایی که در جبهه‌های غرب و جنوب کشور از خود نشان دادند ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم تشییع پیکر خلبان جانباز ایرج آسوار از پیشکسوتان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور امیر سرتیپ قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، در ستاد این یگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم اظهار داشت: امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا پس از عمری مجاهدت و تلاش در جبهه‌های حق علیه باطل اکنون در هفته دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مملو از رشادت‌های رزمندگان اسلام بویژه تیزپروازان هوانیروز است، گفت: خلبانان هوانیروز و عزیزانی چون خلبان آسوار با رشادت‌هایی که در جبهه های غرب و جنوب کشور از خود نشان دادند موتور ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند.

فرمانده هوانیروز با اشاره به اینکه نام برخی از خلبانان شجاع هوانیروز لرزه بر تن صدامیان و رژیم بعثی می انداخت، افزود: به گفته همرزمان و پیشکسوتان هوانیروز، صدام نام امیر آسوار را می‌دانست و این بیانگر سطح دلیرمردی و رشادت این خلبان زبده ارتش جمهوری اسلامی در اجرای ماموریت‌ها و مواجهه با دشمنان متجاوز است.

 امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار از خلبانان جانباز دوران دفاع مقدس بود که سال‌های متمادی در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و خدمات عملیاتی وی بیش از ۴ سال و ۹ ماه عنوان شده است.

امیر سرتیپ دوم ایرج آسوار خلبان بالگرد تهاجمی کبرا بوده و در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌ است. حضور پر ثمر وی در دوران دفاع مقدس سبب اخذ نشان فتح ۳ شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی پیشکسوتان جمهوری اسلامی دفاع مقدس دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگ ارتش دشمن هوانیروز فرمانده هوانیروز دوران دفاع مقدس هوانیروز ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد