Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: اجرا نکردن دقیق دستورالعمل های ابلاغی در بخش‌هایی نظیر حمل و نقل عمومی، باغ رضوان، آزمون های رانندگی و تجمعات فرهنگی و مذهبی قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها وظایف خود را در قبال کرونا رها کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: اگرچه نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت هدف استان دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند اما این به معنای پایان کار نیست.

شهریاری با اشاره به اینکه روند بستری بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان روند نسبتا کاهشی دارد، بیان کرد:  آذربایجان غربی دیرتر از سایر نقاط ایران درگیر موج پنجم کرونا شد و به طور طبیعی دیرتر نیز از پیک خارج می شود؛ تداوم روند کاهشی نیز درگرو رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

وی از مردم درخواست کرد تا نسبت به خطر کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در استان گفت: در برخی شهرستانها مردم رغبت کمتری برای دریافت واکسن دارند  که فرمانداران موظف هستند تا برای ترغیب و تشویق مردم از ظرفیتهای گروههای مرجع از جمله روحانیون استفاده کنند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی