Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه دو سیما با ویژه برنامه های «عشق بی پایان»، «کوی محبت»، «یک قرن با حسین (ع)»، «ماه در می زند»، «محاکات»،«نشان ارادت»، مستند «پول تمیز»، «سخنرانی و مداحی» و ... در اربعین حسینی با بینندگان این شبکه همراه خواهد بود.

 به گزارش برنا، برنامه «عشق بی پایان»  با اجرای محمدرضا حسینیان از کربلای معلی به‌صورت زنده روی آنتن شبکه دو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد این برنامه کاملا اجتماعی بوده و گفت‌وگویی جذاب با  کادر درمان و پزشکی کشور که قریب به 2 سال با مجاهدت‌های خود به درمان بیماران کرونایی پرداخته‌اند، خواهد داشت.

«عشق بی‌پایان» تهیه شده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج و مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری دفتر صداوسیمای ایران در بغداد بوده که در گروه معارف شبکه دو تهیه شده و از جمعه ۲ مهرماه بعد از خبر ۲۰:۳۰ طی 5 شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

مستند «پول تمیز» کاری از گروه دانش و اقتصاد به تهیه‌کنندگی وحید چاوش پویشی است درباره اقتصاد اربعین، اقتصادی که بر خلاف اصول رایج در همه دنیا، بر مبنای منفعت‌طلبی نیست. در این برنامه کارشناسان اقتصادی در این باره صحبت خواهند کرد. به تصویر کشیدن اقتصاد و گردش مالی که در پیاده‌روی اربعین حسینی در جریان است از اولویت‌ها و اهداف ساخت این مستند است.

برنامه «کوی محبت» اربعین امسال نیز مانند سالیان گذشته به صورت ویژه ای با عاشقان و زائران اباعبدا... همراه شده است. انعکاس رویداد پیاده روی اربعین و گفتگو با مسئولین و کارشناسان، پخش زنده ازمسیر حرکت کاروان پیاده روی اربعین، ارتباط زنده از کربلا با حضور کارشناسان مذهبی، شاعران و مداحان اهل بیت ع  و در ساعات مختلف گزارش هایی از حال و هوای زائران حرم سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) را به تصویر می کشد. این برنامه کاریست از گروه معارف به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی که جمعه دومهر ساعت23 شنبه تا دوشنبه 3 الی 5 مهر ساعت30/23 و دوشنبه 5 مهر ساعت30/13 روانه آنتن می‌شود.

برنامه «یک قرن با حسین (ع)» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی دوشنبه 5 مهر ساعت 23:30 به واکاوی ریشه ها و عناصر حماسه اربعین حسینی در عصر حاضر به عنوان یکی از مهمترین پدیده های قرن می‌پردازد.

برنامه گفتگو محور "نشان ارادت" به تهیه کنندگی پویان هدایتی که با محوریت بازگو کردن تجربه های معنوی و ارادت چهره های فرهنگی، هنری و... به سیدالشهدا (ع) تهیه‌ شده، دوشنبه ساعت 17:30 گفتگویی خودمانی و احساسی با کوروش زارعی در خصوص اربعین حسینی و حضرت سیدالشهدا (ع) خواهد داشت.

پخش مجموعه ای از سخنرانی های مذهبی خطبایی چون شیخ حسین انصاریان، حجج اسلام ماندگاری، ابوالقاسمی، رفیعی، رنجبر و ... به همراه ویژه برنامه «ذکر عاشوراییان» با نوای حاج محمود کریمی به تهیه کنندگی سعید پورفرج و مرثیه سرایی حاج میثم مطیعی، حاج حسن خلج و ... به صورت میان برنامه به عاشقان اباعبدا... الحسین (ع) تقدیم می شود.

پخش مستندهایی با موضوع اربعین همچون «پا به راه»، ویژه برنامه «ماه در می‌زند»، «محاکات»، «نمادو» و .... نیز از دیگر تدارکات این شبکه به مناسبت اربعین حسینی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان فرهنگی و هنری تبلیغات اسلامی ایران اقتصاد کربلا اهل بیت اربعین حسینی ویژه برنامه شبکه دو سیما محمدرضا حسینیان عشق بی پایان تهیه کنندگی اربعین حسینی ویژه برنامه شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسؤولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است و شفاف سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسؤولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان تهیه و پخش شد و با برقراری ارتباط تلفنی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالات مرتبط با هر حوزه مطرح شد.

نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال، چرایی سقوط رتبه گیلان در میان سایر استان‌های کشور در شاخص بهبود فضای کسب و کار، (GDP) استان و سهم گیلان از تولید ناخالص داخلی، ضریب جینی گیلان برای به دست آوردن سیمایی از فاصله طبقاتی در گیلان ، وضعیت مدیریت پسماند و حال و روز لندفیل های سراوان در رشت، تموشل محل دپوی پسماند لاهیجان و سیاهکل، مادیان گوابر در لنگرود، مرکز دپوی موقت پسماند در تالاب کیاکلایه لنگرود و مخاطرات زیست محیطی دفنگاه های دیگر نقاط استان از جمله در غرب گیلان، علت عدم به بهره برداری رسیدن و آغاز به کار راه آهن رشت-کاسپین تا پایان سال ۱۴۰۲، احتمال انجام ترمیم کابینه مدیریتی نماینده عالی دولت در گیلان در صورت خواست مردم و وجود ادله کافی، وضعیت آبی فصل زراعی جاری و فرصت‌ها و تهدیدهای زراعت برنج و چای و مسائل مرتبط به برنجکاران، چایکاران و کارخانجات چای، وضعیت مدیریت شهری کلانشهر رشت و نیازهایی که باید در مرکز استان رفع شود مسائلی که بود که در این برنامه مطرح شد و استاندار گیلان به آنها پاسخ داد.

تهیه کنندگی این برنامه را «محمود رحمتی» و اجرای آن را «مهدی لطفی» برعهده دارد و بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای «شهریار سروری» روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6088681

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران