Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:31:54 GMT

خطیبی–مهدوی کیا؛ به یاد دوران هامبورگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۰۸۸۷۲

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک ظهر امروز راهی محل تمرین تیم امید ایران شد و دیدار گرمی با مهدی مهدوی کیا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین روز از مرحله سوم اردوی تیم امید ایران از ظهر امروز در کمپ تیم های ملی برگزار شد و مهدی مهدی کیا به همراه کادرفنی خود نظاره گر تمرینات شاگردانش بود که در این میان، دوست و هم بازی قدیمی سرمربی تیم امید یعنی رسول خطیبی مهمان ویژه این تمرین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی آلومینیوم اراک که برای پیگیری وضعیت شاگردان جوانش راهی محل تمرینات تیم امید شده بود، با استقبال گرم مهدوی کیا مواجه شد. خطیبی که پس از درخشش در فوتبال ایران راهی کشورهای منطقه و سپس فوتبال اروپا شد، مدتی را به همراه مهدوی کیا در تیم هامبورگ هم تیمی بود و این دو از قبل رابطه نزدیک و صمیمی با همدیگر داشته اند.

 

خطیبی که به همراه حمیدرضا امیدوار سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک راهی محل تمرینات تیم امید شده بود، از مهدوی کیا پیگیر وضعیت دو بازیکن جوان تیم امید آلومینیوم به نام های امیرمحمد هوشمند و عرفان اسفندیاری بود. دو بازیکنی که در مرحله دوم اردوی آماده سازی حضور داشتند ولی اکنون راهی تمرینات آلومینیوم شده اند.

 

 

 

 

در این دیدار گرم و صمیمی که میان دو هم بازی قدیمی برگزار شد، رسول خطیبی ضمن اینکه جویای وضعیت تیم امید شد، از مهدوی کیا نیز درخواست کرد تا وضعیت یکی دیگر از بازیکنان جوان آلومینیوم به نام سیدمهدی سجادی را زیر نظر بگیرد. خطیبی در پایان این دیدار دوستانه برای مهدوی کیا و تیم امید، آرزوی موفقیت کرد.

رسول خطیبی تیم امید ایران آلومینیوم اراک مهدی مهدوی کیا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم امید ایران آلومینیوم اراک مهدی مهدوی کیا سرمربی آلومینیوم اراک رسول خطیبی مهدوی کیا تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی