Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود واکسیناسیون گسترده اما هنوز دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌هایی مثل روانشناسی که برای استفاده از کیلینیک‌های خود نیازمند به استفاده از خوابگاه هستند از داشتن خوابگاه محروم هستند. این دانشجویان که دست به اعتراض زده بودند به کمیته انضباطی دانشگاه دعوت شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با وجود واکسیناسیون گسترده اما هنوز دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌هایی مثل روانشناسی که برای استفاده از کیلینیک‌های خود نیازمند به استفاده از خوابگاه هستند از داشتن خوابگاه محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از دانشجویان در گفتگویی با دانشجو اظهار کرد: دانشجویان رشته روانشناسی به شدت نیازمند خوابگاه هستند؛ اما به آن‌ها خوابگاه تعلق نمی‌‌گیرد؛ بنابراین به همراه چند تن از دانشجویان به معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اعتراض کردیم. بعد از مدتی در کمال نا باوری نه تنها مسئله خوابگاه حل نشد؛ بلکه تعدادی از دانشجویان معترض به کمیته انضباطی دانشگاه دعوت شدند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز اینگونه پاسخ داد: در اختیار قرار دادن خوابگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی منوط به نظر استاد راهنما و مدیریت گروه مربوطه است که با تایید این دو مقام دانشگاه خوابگاه‌هایش را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. اکنون که ما صحبت می‌کنیم تعدادی از دانشجویان که شرایط فوق را داشتند از خوابگاه در حال استفاده هستند.

 

وی در رابطه با موضوع دعوت دانشجویان معترض به کمیته انضباطی تصریح کرد: امکان ندارد دانشجویی صرف اعتراض داشتن به کمیته انضباطی دعوت شود و حتما مسائل دیگری نیز دخیل است که پس از بررسی‌های بیشتر اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز خوزستان خوابگاه دانشجویی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه