Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه گیلان نشست هم اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه از پذیرش دانشجو در ۱۲ رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی معاونین آموزشی، مدیران گروه‌های آموزشی و مسئولان تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها در سال تحصیلی جدید با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و سایر مدیران دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از تلاش کلیه دانشگاهیان برای پیشرفت آموزشی دانشگاه در ایام کرونا تشکر کرد و از پذیرش دانشجو در ۱۲ رشته جدید کارشناسی ارشد و دکتری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اتمام واکسیناسیون دانشجویان شاهد برگشت شور و نشاط و آعاز فعالیت‌های حضوری دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف در دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه گیلان به افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات هزینه‌ای و ۸۱ درصدی اعتبارات عمرانی دانشگاه در سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: در مهر ماه چهار پروژه دانشکده مهندسی مکانیک، مرکز نوآوری، مرکز کامپیوتر رامبد و خوابگاه ۳۰۲ نفره با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های عمرانی دولتی، پنج پروژه دانشگاه توسط خیرین در حال ساخت است خاطرنشان کرد: متراژ فضا‌های آموزشی، رفاهی و فرهنگی که طی ۸ سال گذشته در دانشگاه گیلان مورد بهره برداری قرار گرفته است به ۴۶ هزار مترمربع می‌رسد و ۳۰ هزار مترمربع نیز در حال احداث است.

نظارت بر کیفیت تدریس، تاکید بر نقش مدیران گروه‌های آموزشی، وظایف دانشگاه در دوران پساکرونا و اجرای آیین نامه جهت دهی پایان نامه‌های دانشجویان از جمله محور‌های مورد اشاره رئیس دانشگاه گیلان در این نشست بود.

فرهاد شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی هم در این نشست ضمن تشریح اقدامات این معاونت از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون گفت: در سال تحصیلی جدید ۵ هزار و ۳۱۴ دانشجوی جدید در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل خواهند شد.

شیرینی برگزاری حضوری کلاس‌ها در سال تحصیلی جاری را مبتنی بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و بازنگری در برنامه‌های درسی، برگزاری دوره‌های مهارتی، نشست‌های هیات ممیزه در راستای ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی، کمیته ترفیع و نظارت بر عملکرد آموزشی از دیگر محور‌های صحبت‌های معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان وزارت علوم سال تحصیلی جدید رئیس دانشگاه گیلان تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد