Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ترکیه، آلمان، قطر و مصر می‌خواهد که در قرارداد «مبادله اسرا» دخالت کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از القدس العربی، «صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با شبکه ماهواره‌ای الاقصی اعلام کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی از مصر، ترکیه، قطر و آلمان می‌خواهد که در قرارداد «مبادله اسرا» دخالت کنند، اما ما هیچ چیز را رایگان به رژیم اشغالگر نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود که هیچ چیز قابل توجهی در قرارداد مبادله اسرا وجود ندارد و حماس فقط یک نقشه راه و چارچوب کلی به میانجیگران، ارائه کرده کرده است.

العاروری همچنین گفت که آزادی اسرا به ویژه اسرای با احکام حبس ابد تنها از طریق قرارداد‌های مبادله که رژیم اشغالگر را وادار به آزاد کردن اسرا می‌کند، امکانپذیر است.

وی درباره فرار ۶ اسیر زندان «جلبوع» و دستگیری مجدد آن‌ها گفت که این عملیات فرار بر جامعه صهیونیستی تاثیر گذاشته و این اقدام اسرا به مثابه سیلی محکمی به تل آویو بود.

العاروری ادامه داد: قهرمانان «تونل آزادی» با تمام وجود به مردم فلسطین یادآوری کردند که اسرا قهرمانانی هستند که باید آزاد شوند و ما باید آن‌ها را با قرارداد‌های تبادل اسرا از بند زندان‌ها آزاد کنیم.

«زاهر جبارین» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس روز چهارشنبه ضمن اعلام اینکه «حماس» چارچوبی برای قرارداد «مبادله اسرا» را به میانجیگران ارائه کرده، بر آمادگی این جنبش در راستای خاتمه دادن به پرونده مبادله اسرا در اسرع وقت، تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صالح العاروری مبادله اسرا حماس مبادله اسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی عملیات گردان‌های القسام وابسته به حماس به کرم ابوسالم را دقیق توصیف کرد.

براساس گزارش اسپوتنیک، بن گویر از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم «X» نوشت که اجازه تصویب یا امضای هرگونه توافق غیرقانونی با جنبش فلسطینی حماس را نخواهد داد و خواستار تهاجم فوری به رفح است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیشتر ادعا کرده بود: اسرائیل نشانه‌هایی را شناسایی کرده است که جنبش حماس با توافقی که به آن پیشنهاد شده است، موافق نیست.

گالانت در اظهارات خود مدعی شد که عدم تأیید حماس به این معنی است که نظامیان صهیونیست به زودی حمله علیه رفح و سایر نقاط در سراسر نوار غزه را آغاز خواهند کرد.

 این درحالی است که جنبش حماس برخلاف رژیم صهیونیستی که هیاتی به قاهره اعزام کرد، هیات خود را به این شهر اعزام و اعلام کرده است در صورت توقف جنگ آتش بس را قبول می‌کند. اما صهیونیست‌ها بارها اعلام کردند چه در صورت وجود توافق چه در صورت نبود توافق به رفح حمله خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به دستور تخلیه رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره