Web Analytics Made Easy - Statcounter

انسانهای زیادی هستند که دوچرخه را به دیگر وسائل نقلیه به دلایل محیط زیستی یا فرار از ترافیک، برای رفت و آمد روزانه ترجیح می دهند. خیلی های دیگر صرفا دوچرخه سواری را یک تفریح می بینند و برای سواری به خیابان، پیست ها و یا دامنه کوه ها می روند. در هر دو صورت دوچرخه سواری یک ورزش مفرح محسوب می شود و ضمن فعال نگه داشتن شما در سبک زندگی نشسته و غیرفعالِ امروز، به بالابردن روحیات شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آریاچرخ، جالب است بدانید هر هدف نوعی دوچرخه دارد. به عنوان مثال کسی که برای فعالیت های روزانه خود مثل رفتن به فروشگاه یا محل کار به دنبال یک وسیله می گردد، باید قسمت دوچرخه های شهری را بررسی کند. اما اگر شخصی به دنبال سفری به دور از هیاهوی شهر، در دل طبیعت و بصورت واضح تر در کوهستان می گردد باید دوچرخه های کوهستان را از نظر بگذراند. دوچرخه مثل محل تلاقی تندرسی و تفریح است، و از آنجایی که اکثر ما اولین قدم ها برای یادگیری دوچرخه سواری را در کودکی برداشته ایم، برای شروع استعداد آنچنان ویژه ای نیاز ندارد.

چرا آریا چرخ؟

آریا چرخ فروشگاه اینترنتی به طور تخصصی حوزه فروش دوچرخه و محصولات مربوط به آن است. این فروشگاه آنلاین در طول 10 سال تلاش خود در کسب رضایت و ارتقاء اطمینان نزد مشتری، دستخوش تغییرات و پیشرفت های متعددی شده است. این وبسایت طراز اول با فراهم کردن پلتفرمی پویا در راهنمایی خریدار بسیار گویاست، بطوری که در همان صفحه نخست، شما با دنبال کردن عناوین، به سمت محصولی که نیاز دارید، هدایت می شوید. خرید دوچرخه بصورت آنلاین از فروشگاه آریا چرخ، یعنی تحویل گرفتن وسیله خود درب منزل بدون نیاز به خارج شدن و بصورت رایگان. خرید از آریا چرخ به چند دلیل توصیه می شود.

تنوع محصولات

در این وبسایت شما می توانید تنوع وسیع در محصولات را بطور علنی شاهد باشید. محصولات در سه دسته بندی کلی دوچرخه، لوازم دوچرخه و قطعات دوچرخه تقسیم می شوند.در مبحث دوچرخه باید گفت که این وبسایت آنها را با توجه به نوع، سایز و بعضاٌ برند تولید کننده طبقه بندی کرده است.

انواع دوچرخه در آریا چرخ

دوچرخه کوهستان: خرید دوچرخه کوهستان در آریا چرخ امکان پذیر است.این دوچرخه عموما برای استفاده خارج از شهر و در مسیرهای سخت تولید می شود. در خرید دوچرخه کوهستان باید توجه داشت که نوع دوچرخه در دو نوع hardtail و full suspension به بازار عرضه می شود. فروشگاه آریا چرخ هر دو نوع دوچرخه کوهستان را موجود دارد. با مشاوره متخصصین شما را در خرید دوچرخه یاری می رساند.

دوچرخه شهری: در تولید این دوچرخه راحتی حرف اول را می زند. این دوچرخه برای مسیرهای هموار درون شهری آماده می شود. در فروشگاه اینترنتی آریا چرخ مدل های متنوع از دوچرخه شهری را بررسی، سپس اقدام به خرید کنید.

دوچرخه کورسی: دوچرخه کورسی سریع است و برای مسیرهای هموار مناسب است.این دوچرخه شکل و شمایل خاص خود را دارد. فرمان افتاده از واضح ترین نشانه ها برای تشخیص یک دوچرخه کورسی است. این دوچرخه وسیع ترین مجموعه را در آریا چرخ تشکیل می دهد.

دوچرخه برقی: از وجوه دوچرخه های برقی می توان به موتور و باتری اشاره کرد.خود دوچرخه های برقی در تمام انواعی که قبل از این ذکر شد تولید می شود.یعنی دوچرخه برقی کوهستان و... فروشگاه اینترنتی آریا چرخ خرید دوچرخه برقی را نیز در مدل های مختلف میسر کرده است.

دوچرخه های کودکانه: دوچرخه های سایز 12،16،20،24و26 دوچرخه های کودکان هستند که تماما در فروشگاه اینترنتی آریا چرخ عرضه می شوند.

برندها

جاینت: بزرگترین و قدرتمندترین برند تولیدکننده دوچرخه بزرگسال در سرتاسر جهان که اصلیتی تایوانی دارد. دوچرخه های این برند در مدل ها، سایزها و انواع مختلف در آریا چرخ موجود است.

قناری (CANARY): از مطرح ترین برندها در عرصه تولید دوچرخه کودکانه که اصالتی ژاپنی دارد. اعتبار این برند، قطعا رضایت فرزندتان را تضمین خاطر شما را آسوده می سازد. با مشورت و کمک فرزند دلبندتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 بهترین قیمت و اصالت محصولات

در خرید آنلاین دوچرخه در آریا چرخ که به آدرس اینترنتی arya-charkh.ir عموما پرداخت از طریق ابزارهای الکترونیک انجام می شود.البته در مورد فروشگاه های محلی، باید خاطر نشان کرد که گاها پرداخت درب منزل نیز امکان پذیر است. در جهت جلب رضایت خریداران وبسایت آریا چرخ یک درگاه امن برای پرداخت ایجاد کرده است و برای مشتریان خود تحویل رایگان درب منزل در نظر گرفته که این فروشگاه را میان دیگر رقبا برجسته می سازد.اگر با خرید آنلاین آشنا باشید خواهید دانست که اکثراٌ بهترین قیمت ها در وبسایت ها ارائه می شوند و فروشگاه اینترنتی آریا چرخ از این امر مستثنا نیست.علاوه براین این فروشگاه فرصت های تخفیفی بی شماری، روی محصولات منتخب ارائه می دهد این یعنی یک خرید بی نقص.همچنین از آنجایی که آریا چرخ محصولات خود را از مجاری قانونی و بوسیله شرکت های معتبر وارد می کند، کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی با اصالت هستند و همراه با گارانتی و ضمانت اصل، و بدون واسطه مستقیما به مشتری تحویل داده می شوند.

راهنمایی جامع

این وبسایت کامل ترین راهنمایی را در خرید برای علاقمندان گردِهم آورده است، آن هم با پرداختن به جزئیات مربوط به هر دوچرخه چه در قالب مقاله و یا به شکل متون آماده شده در توصیف هر محصول. در این وبسایت برای معرفی هر محصول سعی شده به تمام جزئیات آن، که حدالامکان برای مشتری مهم است اشاره شود. همچنین مقاله هایی در این وبسایت بارگذاری شده تا خریدار با مطالعه آنها از دوچرخه، قطعات دوچرخه، سایز آن و انوع دوچرخه اطلاعات مفیدی بدست بیاورد که در خرید دوچرخه مؤثر واقع خواهد شد.

انتهای رپرتاژآگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آریا چرخ دوچرخه دوچرخه کوهستان خرید دوچرخه آریا چرخ نوع دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکزها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.73 درصدی به 2340 دلار و 40 سنت رسیده است.
طلا در آستانه یک افزایش قیمت 5 درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/10

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 درصد نگه دارد.
تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا بیش از 13 درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.
ضعف دلار آمریکا طی روزهای اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 1.45 درصد کاهش به 27 دلار و 26 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.27 درصدی 949 دلار و 39 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/56

دیگر خبرها

  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی