Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بختکی مدیر حفط نباتات جهادکشاورزی استان زنجان بااشاره به اینکه فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی به صورت مستمر رصد می‌شوند، گفت: با عرضه کنندگان سموم غیرمجاز برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های فروش سموم کشاورزی موظفند که سموم مجاز در اختیار مردم قرار دهند و نحوه مصرف آن را نیز به کشاورزان بیاموزند، افزود: با فروشگاه‌هایی که سموم تقبلی در اختیار کشاورزان قرار دهند برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختکی در ادامه بااشاره به اینکه کودشیمیایی و سموم مورد نیاز کشاورزان تأمین شده است، گفت: مشکلی در تأمین کودشیمیایی مورد نیاز کشاورزان برای کشت پائیزه وجود ندارد.

او با بیان اینکه کشاورزان در استان زنجان نحوه و میزان استفاده از سموم کشاورزی را رعایت نمی‌کنند، افزود: جهادکشاورزی در خصوص آزمایش میزان سموم باقی مانده در محصولات وظیفه‌ای ندارد.

مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی استان زنجان گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه‌های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در استان زنجان تشکیل و با متخلفین این حوزه قاطعانه برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی زنجان سموم کشاورزی سموم کشاورزی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضایی پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پژمان شفیعی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی شش ماه گذشته، ۱۷ واحد غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات بر اساس آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و دستور مراجع قضائی پلمب شد.

وی افزود: در نیمه دوم سال گذشته، ۱۵۰ اخطار کتبی برای واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات صادر شده که از این میزان ۱۷ مورد به‌طور کامل پلمب و به سایرین جهت جمع‌آوری و انتقال به حریم شهر تذکر داده شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با بیان اینکه رعایت نکردن موارد بهداشتی به‌عنوان تهدیدی علیه بهداشت عمومی، دپوی حجم انبوهی از پسماندها و انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و آلودگی صوتی در محدوده مناطق مسکونی از دلایل تذکر و پلمب واحدهای جمع‌آوری و فروش ضایعات بوده است، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی و بررسی کارشناسان سازمان، موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری پیگیری و رصد می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت پیگیری و دنبال می‌شود، اضافه کرد: در بخش اول ساماندهی و خروج از محدوده مرکزی و در بخش دوم احداث سایت‌های ساماندهی خارج از محدوده شهری در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند موارد مرتبط با مشاغل مزاحم شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز اطلاع‌رسانی و پیگیری کنند.

کد خبر 748755

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای