Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل به عملکرد نه چندان خوب تیمش مقابل منچسترسیتی معترف است

در مهم ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس، امروز چلسی در خانه با حساب یک بر صفر مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا صدر جدول را از دست دهد. به گزارش فوتبال لندن، توماس توخل سرمربی چلسی پس از شکست مقابل سیتی در استمفوردبریج گفت:

بازی را باختیم و منچسترسیتی شایسته پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شصت دقیقه و تا گل بازی، ما در 20 متر ابتدایی زمین خودمان خوب بودیم و در 80 متر دیگر به اندازه کافی نتوانستیم خوب باشیم. مالکیت توپ کافی برای ضربه زدن به آن ها را نداشتیم. چنین اتفاقی در نیمه اول تاکنون رخ نداده بود. تا زمان گلی که خوردیم، در دفاع خیلی خوب بودیم. امروز در بهترین فرم مان نبودیم و در چنین بازی هایی نیاز است بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم. در چنین شرایطی نمی توان انتظار گرفتن بهترین نتیجه را داشت. اوضاع می توانست با یک ضربه سر عوض شود اما باید بپذیریم که این بهترین نمایش ما نبود.

سرمربی چلسی ادامه داد: 

پس از گل، اعتقاد ما برای پیروزی، بیشتر از حس پذیرش شکست بود. فشار آوردیم و هواداران پشت ما بودند اما در کل امروز همان باور همیشگی مان را نداشتیم و مردد بودیم، انگار که چیزی قرار بود از دست دهیم. انرژی لازم را نداشتیم. سیستم مان را طوری چیدیم که دو هافبک پست 6 داشته باشیم. این تصمیم در جریان بازی کمک مان کرد اما روی ضربه آزاد گل خوردیم. روملو لوکاکو هم در توپ های بلند، چندان با دقت نبود. جورجینیو مشکلاتی داشت و تیاگو سیلوا آماده شروع بازی نبود. شاید هم تقصیر من است و من بهترین تصمیم های ممکن را امروز نگرفتم. 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! گل استثنایی مهدی طارمی به ژیل ویسنته (ژیل ویسنته 0-1 پورتو) فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری به استقلال بر می گردند پیشنهاد کمک لیدزیونایتد برای نجات دختران فوتبالیست از افغانستان ژاوی گزینه جدی هدایت بارسلونا محرم نویدکیا مقابل دوربین طرفداری: با دو قهرمانی آسیا، حق استقلال است بهترین تیم قرن باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل جواب رئیس بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

امروز و قبل از شروع بازی بایرن با فرانکفورت، توخل پاسخ این اظهارنظر رئیس را داد و گفت: «این خیلی دور از واقعیت است و من حتی نمی دانم چگونه به آن پاسخ دهم. اگر من چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی اگر خوب کار کنند، همیشه جایگاهی ویژه در کنار من دارند. من به سختی می توانم حرف های اولی هوینس را درک کنم.»

دیگر خبرها

  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم