Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران کریمیان، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، بهزیستی استان با شناسایی۱۷ هزار دانش آموز تحت پوشش در نظر دارد پویش همدلی را برای جمع‌آوری نوشت افزار تا ۳۰ مهر امسال اجرا کند.

او افزود: مردم نوع دوست می‌توانند با خرید کیف، نوشت افزار، تبلت و البسه به عنوان شرکای اجتماعی در این امر خیرخواهانه یاری گر ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان اظهار داشت: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ یا شماره حساب ۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ و یا شماره شبای حساب متمرکز بهزیستی IR ۰۹۰۱۰۰۰۰۴۱۵۷۰۳۴۵۴۱۶۰۳۹۵۹ واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: همچنین خیرین می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به اداره‌های بهزیستی در سراسر استان و مراکز تحت نظارت بهزیستی خوزستان تحویل دهند، ضمن اینکه شماره تلفن ۳۳۳۸۰۸۱۱ آماده پاسخگویی و راهنمایی خیرین است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش همدلی بسته تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند

دانش‌آموزان دبستان پسرانه بیان رفیع، با اهدای پس انداز‌های خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت ۳۰  میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.


لازم به ذکر است در این اقدام انساندوستانه دبیران و دانش آموزان پیش دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه ۲۲ تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم نمودند تا به کانون خانواده بازگردند.


بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی