Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@22:05:38 GMT

مشروح خبر ۲۰ شنبه ۲ مهر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۰۳۴۷

‍‍‍‍‍‍

موافقت رهبرانقلاب با در حکم شهید قرار گرفتن نوجوان فداکار ایذه ای، مهمترین عنوان خبر ساعت ۲۰ امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا، بسته بودن همه مرز‌های زمینی با عراق برای سفر اربعین، تلاش برای اطفای حریق در ارتفاعات درازنو کردکوی، تشییع و تدفین علی لندی، نوجوان فداکار ایذه ای، برگزاری جلسه سران سه قوه به میزبانی رئیس جمهور، رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص بورس، کسب نخستین مدال بوکس ایران در جهان، دستگیری باند سارقان مسلح و آخرین اخبار کرونایی از اقصی نقاط جهان دیگر عناوین این بخش خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: خبر مشروح 20 ، علی لندی ، رهبر انقلاب ، آغاز سال تحصیلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر مشروح 20 علی لندی رهبر انقلاب آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه