Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل درحاشیه برگزاری ستاد ارتحال حضرت علامه حسن زاده آملی در فرمانداری آمل، گفت: پیکر مطهر علامه حسن زاده آملی بنا به وصیت علامه و اعلام رسمی خانواده ایشان، در زادگاهش روستای "ایرا" از توابع بخش لاریجان به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مراسم تشییع پیکرعلامه حسن زاده آملی روز دوشنبه پنجم مهرماه مصادف با روز اربعین حسینی در میدان بزرگ ۱۷شهریور آمل همراه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مرتضوی گفت: اینکه چه کسی برپیکراین عالم فرزانه نماز خواهد خواند هنوز مشخص نشده و تا عصر روز یکشنبه به طور دقیق مشخص و اعلام خواهد شد.

او افزود: پیکرمطهرعلامه حسن زاده بعدازظهر دوشنبه یا روزسه شنبه برای خاکسپاری به زادگاهش "روستای ایرا" از توابع بخش لاریجان آمل منتقل خواهد شد.
حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اینکه از هیات امنا همه مساجد، حسینیه ها، تکایا و آستان مقدس امام زاده‌های شهرستان خواسته شده تا با بازکردن در این اماکن و برگزاری مراسم‌های یادبود علامه حسن زاده و نیز پخش قرآن، فضای شهرستان را متناسب ودرشان فخرجهان تشییع درآید.

او افزود: قطعا امکان برگزاری مراسم‌های یادبود دریک مکان با توجه به خیل عظیم ارادتمندان علامه حسن زاده امکان پذیرنیست و همه فضای مساجد، حسینیه‌ها باید به این امراختصاص داده شود.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه به احترام علامه حسن زاده آملی یک هفته عزای عمومی در شهرستان آمل اعلام شده است، گفت انتظار است مردم نیز با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی، مراسم تکریم ازمقام شامخ علامه حسن زاده را برگزار کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان آمل علامه حسن زاده آملی عزای عمومی علامه حسن زاده آملی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ تهران از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: ویژه برنامه صادق آل عبا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک با تلاوت قران کریم توسط قاری ممتاز حسین جعفری شروع می‌شود و پس از آن ذاکر اهل بیت (ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی می‌کند.

وی افزود: دسته‌های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه دارد.. همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه مستقر می‌شوند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در ادامه گفت: این‌برنامه توسط فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه ۲۲،پ ایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود و دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌توانند روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به میدان المپیک منطقه ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 6093370 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد