Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر ارداق برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه استان قزوین لازم است در شرایط انتخاب مسئولان جدید استان، معیارها و ملاک‌های انتخاب مسئولان اصلح را بر اساس معیارهای دینی و نیازها و مشکلات هر منطقه‌، تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر ائمه جمعه معیارها و ملاک‌ها را مطرح کنند، در آینده نیز نگاه امر به معروف و نهی از منکر را نسبت به مسئولان با جدیت بیشتری می‌توانند دنبال کنند و جایگاه پدرانه آنها نیز حفظ می‌شود و با این کار نسبت به سرنوشت مردم هم بی‌تفاوت نبوده‌ایم.

امام جمعه قزوین با اشاره به عروج آسمانی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای، مرحوم علی لندی خاطرنشان کرد: این نوجوان با به خطر انداختن جان خود، دو خانم را که در محاصره آتش قرار گرفته بودند با جوانمردی و شجاعت نجات داد و خودش دچار سانحه و حادثه شد و خبر فوت این عزیز بسیار ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به دلجویی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رئیس جمهور محترم از خانواده این نوجوان قهرمان، گفت: همه مسئولان به این موضوع اهمیت قائل شدند و ما نیز این فداکاری را ارج می‌نهیم و کار این عزیز شبیه کار شهید حسین فهمیده و بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین علی لندی شهید فهمیده نماینده ولی فقیه در استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند