Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دماوند از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان دماوند و شهرهای دماوند، رودهن و کیلان خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهرستان دماوند اظهار داشت: براساس تصمیم گیری ستادهای اربعین در شهرستان دماوند مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای دماوند، رودهن و کیلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی توفیق حضور در پیاده روی اربعین در کربلا را نداشتیم، افزود: عزاداران حسینی در شهر دماوند از ساعت 9 صبح از مسیر (میدان معلم) تقاطع خیابان مطهری به سمت مزار شهدای گمنام مسجد جامع دماوند حرکت خواهند کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهر دماوند در ادامه گفت: در شهر رودهن نیز پیاده روی جاماندگان اربعین از ساعت 9:30 از امامزاده محمد تقی (ع) به سمت گلزار شهدای گمنام و همچنین این مراسم در شهر کیلان مانند سنوات گذشته از ساعت 8 صبح از امامزاده زین العابدین (ع) کوهان به سمت امامزاده عیسی(ع) روستای زیارت برگزار می‌شود. 

اقامه عزای جاماندگان اربعین حسینی؛ "بیا به داد دل تنگ ما برس" با نوای مهدی رسولی + فیلمآغاز پروازهای بازگشت اربعین از روز دوشنبه/ تعلیق 3 ماهه شرکت گرانفروشجزئیات برگزاری راهپیمایی 17کیلومتری جاماندگان اربعین در پایتخت

نورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: در مسیرهای پیاده روی موکب‌هایی تعبیه شده تا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از عزاداران پذیرایی شود؛ لذا در تلاش هستیم تا حال و هوای پیاده روی اربعین را در شهرستان دماوند به وجود آوریم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاماندگان اربعین حسینی شهرستان دماوند اربعین حسینی حسینی در شهر پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول