Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قربانعلی عباسیان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ اصفهان  با اشاره به راه‌اندازی کارواش توسط یکی از مددجویان تحت پوشش گفت: این کارواش به همت یک بانوی مددجو با دریافت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، راه‌اندازی و ۴ نفر دیگر نیز مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی دیگر از بانوان مددجوی اصفهانی نیز پس از تکمیل تحصیلات آکادمیک در مقطع کارشناسی ارشد، با حمایت کمیته امداد این منطقه توانست، با راه‌اندازی یک واحد آموزش زبان انگلیسی، بستر مناسبی برای اشتغال ۲ نفر دیگر را ایجاد کند.

وی افزود: مددجوی کارآفرین با دریافت تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان موفق به راه‌اندازی آموزشگاه زبان در واحد آموزشی فرهنگسرای مهر، شده است.

عباسیان با بیان اینکه یکی از رویکرد‌ها و راهبرد‌های اساسی این نهاد، همواره خروج تدریجی خانوار‌های تحت پوشش در قالب ایجاد طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی است، خاطرنشان کرد: در کنار یاری‌رسانی به نیازمندان و مددجویان ایجاد فرصت‌های شغلی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ۲ اصفهان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در منطقه ۲ اصفهان، ۱۱۳ نفر به بانک‌ها و قرض‌الحسنه‌ها معرفی و ۴۰ نفر توانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی کارآفرینی زنان مددجویان کمیته امداد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  مرکز اصفهان ؛ علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جشنواره قهرمان ایران عنوان برترین سرمربی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی هم عنوان برترین تیم ملی را کسب کرد که علاوه بر علی نادری، امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز از اصفهان ترکیب تیم ملی حضور داشتند.
تیم هاکی روی یخ بانوان کشورمان نیز که سارینا خسروی و یگانه بهرامی از اصفهان را در ترکیب خود داشت، دیپلم افتخار بهترین تیم ملی سال را کسب کرد؛ ملی پوشان این رشته با حضور روی صحنه پیراهن تیم ملی را برای قدردانی از رییس سازمان صدا و سیما برای پوشش مسابقات آنها در رسانه ملی تقدیم کردند.

دیگر خبرها

  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی