Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: جهاد کشاورزی متولی تأمین غذای جامعه است و ۴۰ درصد اقتصاد استان نیز مربوط به بخش کشاورزی است، اما به دلیل ارتباط جهاد کشاورزی با بخش زیادی از مردم کار فرهنگی در حوزه جهاد کشاورزی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تاکید بر کار جهادی در بخش کشاورزی، گفت: بخش کشاورزی دنبال کار اداری و تشریفات نیست، زیرا بر این باوریم با کار اداری نمی‌شود این بخش را اداره کرد، اولویت ما برای جذب مدیران سلامت اخلاقی و کاری و مهمتر از همه داشتن روحیه جهادی است.
وی افزود: بخش کشاورزی با رویکرد جدید به دنبال کار جهادی برای جهش تولید در بخش کشاورزی است که در نیل به این مهم با تشکیل ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و با همدلی و همراهی مجموعه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی چندین پروژه زیربنایی در زمینه‌های دامپروری و صنایع تبدیلی و غذایی در حال اجراست.
حسنی مقدم تصریح با اشاره به آغاز سال زراعی جاری افزود: یکی از نکات مهم توسعه کشت دانه روغنی کلزا در استان است، زیرا ۸۴ درصد از روغن مورد نیاز کشور از خارج تأمین می‌شود.
وی تاکید کرد: رعایت الگوی کشت و شرکت در جلسات شورای حفاظت آب از دیگر مواردی است که مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند، زیرا با توجه به خشکسالی بی سابقه رعایت نکردن الگوی کشت نگران کننده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان کشت پاییزه جهاد کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان