Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در فوتبال هلند، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته در بازی فاینورد و نایمخن رقم خورد. جایی که فاینورد توانست با یک کامبک زیبا به برتری 5 بر 3 دست یابد.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه در ترکیب اصلی بود ولی نتوانست روی هیچ گلی از فاینورد تاثیرگذار باشد. او 67 دقیقه برای تیمش بازی کرد و نمره پایینی از سوی رسانه SofaScore گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش با نمره 6.4 از سوی رسانه سوفااسکور به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان فاینورد در شب گذشته لقب گرفت. هواسکورد نیز به ستاره کشورمان نمره پایین 6.7 را داد تا نشان دهد که شب گذشته، شبِ جهانبخش نبوده است.

جهانبخش در پست وینگر راست مثل همیشه بازی کرد و سعی داشت با نفوذ به میانه خط حمله و ارسال از کناره‌ها به تیمش کند. او 58 بار توپ را لمس کرد و 38 پاس به یارانش داد که دقت آن 82درصد گزارش شده است.

ستاره کشورمان 4 بار توپ را از کناره‌ها به سوی دروازه ارسال کرد که هیچ کدام به گل بدل نشد. او 2 پاس کلیدی داد که توسط مهاجمان فاینورد به هدر رفت. جهانبخش در این بازی تنها یک بار اقدام به شوتزنی کرد که این شوت نیز در داخل چارچوب قرار نگرفت.

در جدول لیگ هلند، فاینورد با 6 بازی و 15 امتیاز در رده سوم قرار دارد. آژاکس با 7 بازی و 19 امتیاز در جایگاه نخست جای گرفته است.

فاینورد پنج شنبه این هفته در مسابقات اروپایی و لیگ کنفرانس اروپا به مصاف «اسلاویا پراگ» خواهد رفت. جهانبخش که در دیدار گذشته با نماینده رژیم صهیونیستی حضور نداشت، می‌خواهد پس از سال‌ها اولین بازی اروپایی خود را دوباره تجربه کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش جهانبخش فاینورد لیگ هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر