Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هیچ یک از ماموریت‌ها مانند ماموریت اربعین برای ما نیست. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ماموریت خاص در مراسمات اربعین و توفیق پلیس در کنار عزاداران در مراسم اربعین توضیح داد.
وی با عرض تسلیت به مناسبت فراررسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای بیماران گفت: تقریبا از سال ۱۳۹۳ در حوزه ترافیک در محدوده اربعین مسئولیت داشتم و بهمراه همکارانی که از سراسر کشور به صورت داوطلبانه در این ماموریت که کاملا خاص و ویژه بود شرکت داشتند و به صورت جهادی ۱۵ روز را در مناطق محروم کشور مستقر و به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کردند تا بتوانند حداکثر خدمات خود را به مردم عزیز ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار حمیدی ادامه داد: این حضور ماموریتی ویژه و خاص است و خاطرات زیادی از آن دوران داریم که فرصت زیادی می‌طلبد تا آن‌ها را انتشار داده و در مورد آن‌ها صحبت کنیم فقط همین را بگویم که خیلی از این عزیزان که بازنشسته شده بودند در موعد اربعین تماس می‌گرفتند که اگر امکان پذیر هست ما را هم با خود آنجا ببرید تا آنجا حضور داشته باشیم و هر کار خدماتی که از دست ما بر می‌آید انجام دهیم تا ما نیز در کار‌ها سهیم باشیم.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خاطرات بسیار شیرین و لحظات بسیار ناب که در هیچ یک از ماموریت‌های ما در طول سال دیده نشده است و بعید است که دیده شود.   بیشتر بخوانید: پلیس تا پایان سفر زائران در کنار آنهاست
وی در خصوص سختی کار در مراسمات اربعین گفت: خب طبعا کار، کار سختی بوده و هست، چون در مناطقی که جمعیت زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند و مردم ما با امکانات حداقلی و با وسیله نقلیه شخصی بدون هماهنگی قبلی و بدون آنکه از قبل جا، محل اسکان و تغذیه ان‌ها هماهنگ شود بصورت خودجوش به آن محل می‌آیند.
او بیان داشت: مناطق، مناطق محرومی هستند و امکانات زیادی ندارند و شهر‌های کوچک مرزی هستند که گنجایش این حجم از خودرو و زائر را ندارد و طبعا مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.
وی بیان داشت: اما شیرینی کار آنجاست که این مشکلات را می‌پذیرند و با جان و دل به این سفر می‌آیند و پلیس هم در کنار آن‌ها از این لحظاتی نابی که خدا به عنوان خدمت گذار به وی به اعطا خدمت رسانی می‌کند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور مراسم اربعین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور مراسم اربعین پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات