Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب صوتی «چمدان پرنده» از هانس کریستین اندرسون با ترجمه و صدای لیدا طرزی ویژه مخاطب نوجوان از سوی انتشارات نیستان منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کتاب صوتی «چمدان پرنده» نوشته هانس کریستین اندرسون با ترجمه و صدای لیدا طرزی از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.

یکی از چهره‌های مشهور و محبوب ادبیات کودک و نوجوان، هانس کریستین آندرسن نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده‌ای دانمارکی که انبوهِ داستان‌های کوتاهِ به‌یادماندنی و قصه‌های افسانه‌ای او، حتی امروز که حدود صد و پنجاه سال از مرگ خالقشان می‌گذرد، هر ساله در قالب کتاب‌های متفاوت تجدید چاپ شده و در آثار نمایشی و سینماییِ گوناگون مورد اقتباس قرار گرفته‌اند.

کتاب «چمدان پرنده» منتخبی از داستان‌های دوست داشتنی آندرسن است که لیدا طرزی آن‌ها را گردآوری و ترجمه کرده است. آندرسن در این داستان‌ها به خاطر قلم جادویی و خاص خود، همواره توانسته ماجراهای تلخ و شیرین را چنان در هم ادغام کند که در عین آموزنده بودن، بچه‌ها را نیز مجذوب خود می‌کند.

عناوین داستان‌های کتاب حاضر عبارتند از: قصه سه برادر، چمدان پرنده، قوهای وحشی، فرشته، پروانه، بلبل و چمدان پرنده.

«کفن‌دزد» در بازار کتاب صوتیآرش و مسیح کتاب صوتی منتشر می­‌کنند

داستان چمدان پرنده‌، قصه مرد تاجری را به تصویر می‌کشد که تمام دارایی‌اش را برای تنها پسرش به ارث می‌گذارد اما او تمام این ثروت را بر باد می‌دهد و به مردی فقیر تبدیل می‌شود تا اینکه روزی دوستی به او یک چمدان قدیمی می‌دهد که می‌تواند پرواز کند! این پسر هم سوار بر آن راهی سرزمین‌های دور می‌شود و با شاهزاده خانمی تنها در یک برج بلند آشنا می‌شود... 

انتشارات نیستان این کتاب را با قیمت 9 هزار تومان به مدت 1 ساعت و 18 دقیقه منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب صوتی کتاب صوتی کتاب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها