Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابوذر خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با ساماندهی تشکل های مردمی، "گشت ارشاد مسوولان" راه اندازی خواهد شد، افزود: از همه افراد علاقه مند و پیگیر برای حل مشکلات مختلف، کم و کاستی ها و مطالبه از مسوولان دعوت می کنیم با عضویت در این تشکل ها، سرعت رسیدگی و حل مطالبات به حق مردم را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نقش خبرنگاران در تحرک و پویایی این مجمع اضافه کرد: این ستاد از تمام مطالبه گران و فعالان رسانه‌ای به ویژه خبرنگاران، حمایت قاطع می کند و هیچ مسوولی حق ندارد با برچسب "تشویش اذهان عمومی" از خبرنگاران به دلیل انتشار مطالبات مردمی شکایت کند.

معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امام حسین (ع) قیام کربلا را بر پایه امر به معروف و نهی از منکر پایه گذاری کرده و پرچم مطالبه گری را برافراشتند، اظهار داشت: امروز باید دیدگاه مردم نسبت به اهمیت این فریضه سوق یابد.

وی با اشاره به این امر که نخستین موضوعی که در ذهن مردم از امر به معروف متصور می‌شود تذکر به شخصی است که لباس مناسبی در بیرون ندارد، افزود: این در حالی است که این فریضه مقدس، ابعاد کلان اصلاح‌گری در جامعه دارد و در واقع مجمع مطالبه گران به دنبال بازگرداندن چنین جایگاهی است.

وی تاکید کرد: چنانچه افراد دراجرای امر به معروف و نهی از منکر آگاهی و بینش کافی نداشته باشند نتایج منفی حاصل خواهد شد از اینرو استفاده از روش صحیح در دعوت مردم به معروف و نهی از منکر باعث احیای دین و ضامن اجرای قوانین و دستورات اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوذر خدایی از افرادی که مایل به شرکت در این حرکت مقدس مطالبه گری هستند خواست در سایت " میدان مطالبه گری www.motalebh.ir " ثبت نام و یا به دفاتر ستاد شهرستان خود مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سامانه پیامکی ارتباط مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی نیز با شماره ۳۰۰۰۷۰۸۰۷۰ به منظور دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات و نیز ارتباط دوسویه مردم با این ستاد روز ۱۹ مرداد ماه امسال رونمایی شد.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی میاندوآب ستاد امر به معروف و نهی از منکر حق و حقوق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی میاندوآب امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی میاندوآب ستاد امر به معروف و نهی از منکر حق و حقوق امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

کد خبر 6094274

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است