Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتخابات پارلمانی آلمان که یکی از مهمترین انتخابات این کشور طی یک دهه گذشته محسوب میشو از ساعت 5 صبح به وقت محلی آغاز شده است و مراکز رای گیری به روی رای دهندگان آلمانی باز شده است. 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، حدود 60.4 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن روز یک شنبه برای انتخاباب نمایندگان پارلمان که دولت جدید برلین را با یک صدراعظم جدید تشکیل خواهد به پای صندوقهای رای میروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حدود 47 حزب بزرگ و کوچک که بیشترین میزان احزاب از زمان اتحاد دوباره آلمان غربی و شرقی است در این انتخابات مشارکت کرده اند اما رقابت اصلی میان احزاب اتحاد دموکرات مسیحی، سوسیال دموکرات، حزب سبزها، حزب دموکراتیک آزاد و آلترناتیو برای آلمان است. 

گمانه زنیها و نشرسنجیهای صورت گرفته نشان میدهد که احزاب چپ نیز برای ورود به پارلمان از شانس زیادی برخوردار هستند. 

در ادامه این گزارش ادامه است، حدود 6211 نفر برای تصاحب کرسیهای پارلمان آلمان در این انتخابات حساس با یکدیگر رقابت میکنند که 2024 نفر از این نامزدها زن هستند. 

گفته میشود این انتخابات تا ساعت 18 به وقت محلی ادامه خواهد داشت و برخی رسانه های آلمان مانند ZDF و ARD بلافاصله پس از پایان رای گیری نتایج نظرسنیجهای پای صندوق که نزدیک به نتیجه نهایی است را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز