Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد در این نشست با اشاره به اقدامات پراکنده برخی از ادارات گفت: برای اثر بخش شدن اقدامات باید تمامی ادارات متولی با حفظ استقلال سعی کنند اقدامات هماهنگ و همه جانبه‌ای صورت گیرد. خبرگزاری میزان – با حضور رئیس دادگستری، مدیر حوزه علمیه، سرپرست اداره ورزش و جوانان، مدیر مرکز مشاوره ازدواج، نماینده مرکز بهداشت، مسئول امور بانوان فرمانداری و تعدادی از فعال قرآنی و اجتماعی کارگروه بررسی راهکار‌های کاهش آمار طلاق و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوذر داوریان، رئیس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد در این نشست با اشاره به اقدامات پراکنده برخی از ادارات اظهار کرد: برای اثر بخش شدن اقدامات باید تمامی ادارات متولی با حفظ استقلال سعی کنند اقدامات هماهنگ و همه جانبه‌ای صورت گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد، شیوع ویروس کرونا را یکی از عوامل ضعف اقدامات پیشگیری در سطح این شهرستان دانست و گفت: شرایط جدید نباید ما را از اهداف پیشگیرانه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باز دارد.

داوریان افزود: تجربه نشان داده‌است که عملکرد جدی و اقدامات موثر باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی خواستار آگاه سازی و آموزش افراد در زمینه ازدواج شد.

مصوباتی در این جلسه به تصویب اعضای کارگروه کاهش آمار طلاق رسید تا در سطح این شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/ برچسب ها: طلاق آسیب های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طلاق آسیب های اجتماعی شهرستان عنبرآباد آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی