Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال ثریا اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های اداره امور بین‌الملل آستان مقدس بانوی کرامت در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: این اداره به منظور ترویج معارف اربعین در فضای مجازی به تولید مجموعه کلیپ‌های «حب الحسین» به چهار زبان انگلیسی، اردو، عربی و تایی برای نشر در فضای مجازی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تولید دو برنامه کارشناسی به مناسبت اربعین حسینی به زبان اردو با موضوع فلسفه و فضیلت زیارت اربعین برای نشر در صفحات اردو زبان و تولید یک کلیپ ویژه پیاده روی اربعین به زبان عربی و دو کلیپ انگلیسی با موضوع خطبه امام سجاد(ع) از دیگر فعالیت‌های اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ایام اربعین حسینی است.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: ثبت‌نام زیارت نیابتی در روز اربعین توسط خادمان حرم حضرت معصومه(س) به نیابت از مخاطبان در صفحات مجازی عربی، اردو، انگلیسی و تایی، باز نشر فعالیت‌های موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر نجف به کربلا در قالب گزارش تصویری، کلیپ و استوری در صفحات عربی، اردو و انگلیسی و تولید و بارگذاری محتواهایی با موضوع اربعین به همراه تصاویر مرتبط به صورت روزانه در صفحات عربی، انگلیسی و اردو از فعالیت‌های روزانه این اداره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مراسمی اداره امور بین‌الملل حرم مطهر به مناسبت ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: مراسمی به زبان عربی با سخنرانی شیخ ریاض الباوی در روز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی در شبستان حضرت زهرا(س) ساعت هفت شب برگزار می‌شود که در صفحه عرب زبانان حرم مطهر به نشانی haramqom.arabic به صورت زنده منعکس می‌شود.

ثریااردکانی ادامه داد: مراسمی هم به زبان اردو در روز یکشنبه همزمان با شب اربعین حسینی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان حضرت زهرا(س) واقع در صحن امام هادی(ع) حرم مطهر با سخنرانی سیدشفیع حیدر رضوی صاحب برگزار می‌شود که در صفحه اجتماعی اردو زبانان حرم مطهر به نشانی haramqumur نیز منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: زبان عربی مراسم عزاداری اردو اداره امور بین الملل اربعین حسینی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • چرا زبان شکسپیر محو شد، اما سعدی نه؟ | زنجیره‌های پیوستگی زبان فارسی!
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید