Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله عملیات‌های مشترک ارتش‌های سوریه و روسیه علیه مواضع تروریست‌های تکفیری در نقاط مختلف سوریه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سوری و روسی امروز یکشنبه مواضع تروریست‌های تکفیری جبهه النصره در منطقه «براد» واقع در حومه شمالی استان حلب را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال حملات جنگنده‌های سوری و روسی به مواضع جبهه النصره در حومه حلب ۵ عضو این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند. در جریان این حملات همچنین ۴ عضو جبهه النصره به شدت زخمی شدند.

این درحالی است که پیشتر در پی توافق میان ارتش سوریه و افراد مسلح در درعا، نیروهای ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز شهر «المزیریب» در حومه غربی درعا برافراشتند. درحال حاضر نیروهای ارتش سوریه برای تثبیت امنیت و ثبات در شهر مذکور مستقر شده اند. چندی پیش نیز نیروهای ارتش سوریه طی توافق با بزرگان عشایر منطقه و با میانجیگری روسیه، وارد شهرک «الیادود» در استان درعا شدند.

کد خبر 5313893 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه روسیه جبهه النصره ایالات متحده امریکا افغانستان طالبان روسیه عراق رژیم صهیونیستی ایران مجمع عمومی سازمان ملل متحد فلسطین سوریه ترکیه طالبان افغانستان انگلیس فرانسه جبهه النصره ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که ۲ نظامی این رژیم در مرکز غزه کشته شدند.

به گزارش مشرق از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ افسر ارتش روز گذشته در مرکز نوار غزه کشته شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، ۲ نظامی کشته شده گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

همچنین آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند هم با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه