Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که عمران بهروج، شاعر البرزی برگزیده نخست هفتمین کنگره ملی شعر اربعین شد، گفت: ما هویت خود را در مراسم عظیم اربعین به دنیا معرفی می‌کنیم و مراسم و اجتماع بزرگ اربعین، نمادی از تمدن اسلامی و جلوه عشق و محبت همه افراد آزاده به ساحت مقدس اهل بیت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص این کنگره، افزود: شش دوره قبلی این کنگره به صورت استانی برگزار شد ولی امسال هفتمین کنگره شعر اربعین به صورت ملی و با شرکت بیش از ۲۰۰ شاعر از نقاط مختلف کشور در شهر تبریز برگزار شد.   عمران بهروج شاعر البرزی متولد ۱۳۶۳ و رئیس هیأت مدیره انجمن شعر اتاق آبی البرز و مهندس رشته برق الکترونیک است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت‌های ادبی خود را آغاز کرده و تا کنون در چندین دوره کنگره، جشنواره و سوگواره ملی شعر، برگزیده شده است.   این شاعر توانمند استان البرز مجموعه غزل ماه شب پانزدهم را به چاپ رسانده است.     انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره ملی اربعین حسینی شاعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام