Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در اربعین حسینی اظهار داشت: درب همه امامزادگان شهرستان برای پذیرش زائران در این ایام باز است و همایش جاماندگان اربعین در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با روز اربعین تجمع مردم در مرکز شهرهای شهرستان فلاورجان انجام و راهپیمایی جاماندگان اربعین تا امامزادگان شاخص شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: در شهر قهدریجان مردم و هیئات از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید محمد حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه دانشجویان شهرستان نیز از مرکز شهر شرودان به سمت امامزاده شریف پیاده روی خواهند کرد، افزود: ساعت ۱۱ روز اربعین نیز در این امامزاده زیارت اربعین برگزار می‌شود و در شب اربعین نیز در این امامزاده مراسم عزداری و توزیع نذری را خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین ویژه برنامه عزاداری در امامزاده سید محمد لارگان نیز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در شهر فلاورجان نیز همه هیئات از میدان مرکزی به سمت امامزاده سید محمد پیاده روی خواهند داشت.

نظری با بیان اینکه در بقعه یونس زازران و بقعه انوش نیز برگزاری مراسم اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: روضه خوانی، منبر، نماز جماعت و سینه زنی در همه مراسم‌های ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده است.

ثبت وقف جدید در فلاورجان با نیت خیرات و مبرات

وی همچنین به ثبت وقف جدید در شهرستان فلاورجان اشاره کرد و گفت: خانم عزت صفریان پور و مرحوم علی بناوند همسرش ۶ دانگ عرصه و اعیان منزل مسکونی خود به مساحت ۲۱۱ متر مربع در شهرکلیشاد و سودرجان را به نام اوقاف ثبت کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اضافه کرد: ارزش ریالی این منزل مسکونی ۶۳۵ میلیون تومان بوده و با نیت خیرات و مبرات ثبت شده است.

کد خبر 5314046

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی فلاورجان امامزاده هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان دفاع مقدس مرز مهران خطبه های نماز جمعه شهرستان فلاورجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده اکنون ۷۰ هزار کارگر در شهرستان گرگان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزایش حقوق کارگران را مهمترین چالش این قشر دانست و افزود: افزایش ۳۵ درصدی دستمزدها تا حدودی از مشکلات و چالش‌های این قشر زحمتکش جامعه را بر طرف کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: همزمان با سراسر استان ۲۱۰ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، دیدار با خانواده‌های حادثه دیدگان کارگری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح کارگاه‌های شهرستان، بازدید از واحدهای کارگری و برگزاری میز خدمت در برخی از واحدهای کارگری جهت برطرف کردن مشکلات کارگران از جمله برنامه‌های این ایام است که در حال برگزاری است.

کریمی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده است، اظهار کرد: باید بدانیم که کارگران مهمترین نقش در تولید دارند و زمانی که تولید خوبی داشته باشیم در مهار تورم هم می‌توانیم مؤثر عمل کنیم.

کد خبر 6090427

دیگر خبرها

  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار