Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرس در کرج، با اعلام فدراسیون بدمینتون لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان کشور از فردا آغاز خواهد شد.

در این دوره از مسابقات البرز در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت می‌کند و با به خدمت گرفتن بازیکنان برتر بومی و عضو تیم ملی کشور سعی در قوت بخشیدن و حضور مدعی در این رقابت‌ها دارد.

در بخش آقایان ٨ تیم پروتئین ۹۹ البرز، توس مسیر مشهد، نماینده سیستان و بلوچستان، رعدپدافندهوایی قم، نماینده اراک، شهرداری شهربابک و دانشگاه یزد و چادرملو اردکان و در بخش بانوان ۵ تیم میلاد تبریز، نوین تهران، شهید فخار مشهد، مس شهربابک و پروتئین ۹۹ البرز حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آقایان در هفته اول میزبان دانشگاه یزد خواهند بود و بانوان بدمینتون باز البرزی به تبریز سفر کرده تا دیدار افتتاحیه با مدافع عنوان قهرمانی میلاد تبریز برگزار کند.

میکاییل مرئی، مهرداد رحمانی، یاسین معتمدیان، ارشیا عمل کننده، ایمان معمارپور و محمدصادق سعادت با هدایت هادی عمل کننده به عنوان سرمربی و علی مولا مربی و در کنار فرشاد جهانبانی سرپرست تیم پروتئین ۹۹ البرز در این دوره از مسابقات حاضر میشوند.

شیوا پذیرفکار، کیاناهاشمی، هاله همدانچی و هستی رحیمی با سرمربی‌گری خانم سلامت و مربی خانم حضوری به مصاف رقیبان خود می‌روند.

علی مولا، مربی تیم پروتئین البرز، در گفت‌و گو با خبرنگار فارس از کرج، با اشاره به بازی افتتاحیه این تیم که میزبان تیم دانشگاه یزد بود، گفت: طی در مدت سه ماه گذشته با پشت سر گذاشتن تمرینات منسجم به آمادگی مطلوبی دست پیدا کرده‌ایم.

وی در خصوص لیگ بدمینتون امسال، افزود: نماینده البرز در اولین سال حضور خود در لیگ برتر بدمینتون و سطح اول کشور قرار گرفته است، تمام نفرات در بخش آقایان بازیکنان بومی استان هستند و فقط یک بازیکنان در فصل نقل و انتقالات به اردو تیم اضافه شده است و تا پایان نیم‌فصل با همین ترکیب به مصاف حریفان خواهیم رفت تا بتوانیم أرنج و ترکیب تیم‌های حاضر در لیگ امسال را بدست آوریم.

مولا در خصوص سطح لیگ بدمینتون کشور، ادامه داد: با تدبیر خوبی که فدراسیون بدمینتون کشور داشت در این دوره مسابقات همه بازیکنان رنکینگ برتر کشور در یک تیم متمرکز نیستند و تقریبا می‌توان گفت در همه تیم‌ها‌ نفرات برتر کشور تقسیم شدند.

مربی نماینده البرز تصریح کرد: تیم یزد تجربه خوبی در لیگ برتر بدمینتون دارد و همین امر باعث شد مسابقه سختی را پیشرو داشته باشیم.

در پایان این دیدار در هفته آغازی لیگ برتر بدمینتون کشور، بازیکنان بومی کرج خیلی خوب درخشیدند و توانستن با یک بازی حساب شده خیلی خوب تیم دانشگاه یزد وارد چالش کنند.

در این رقابت نزدیک و پایاپای علی‌الرغم تلاش بسیار و نمایش فوق‌العاده بازیکنان باشگاه پروتئین ۹۹ البرز نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند و این دیدار خانگی واگذار کردند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر البرز یزد دانشگاه لیگ برتر بدمینتون دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی

چلسی 4 سال در استمفوردبریج شکست نخورد. منچسترسیتی 58 بازی با رکورد تاریخی آن‌ها فاصله دارد. 

طرفداری | چند رکورد مهم لیگ برتر همچنان به نام منچسترسیتی و پپ گواردیولا ثبت نشده‌اند.

با پیروزی 5-1 مقابل وولورهمپتون، سیتیزن‌ها به شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی ادامه دادند. از شکست 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022 تا به امروز، تیم تحت هدایت گواردیولا هرگز در اتحاد شکست را تجربه نکرده است. نوار شکست‌ناپذیری آن‌ها در لیگ برتر به عدد 29 رسید که در حال حاضر در بین تیم‌های فعلی لیگ برتر بهترین عملکرد محسوب می‌شود. با این حال، اگر در بحث رکورد شکست‌ناپذیری خانگی کاوش عمیق‌تری داشته باشیم، با عملکرد شگفت‌انگیز چلسی مواجه خواهیم شد. آبی‌ها در حد فاصل مارس 2004 تا اکتبر 2008 هرگز در ورزشگاه استمفوردبریج شکست نخوردند. این رکورد تا امروز دست نخورده باقی‌مانده و تنها لیورپولِ یورگن کلوپ در سال 2017-2021 با 68 بازی به آن نزدیک شد. 

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی لیگ برتر

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی