Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از فوت ۱۴ مورد جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد از دست رفتگان کرونا در همدان به دو هزار و۸۵۱ مورد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر محمد طاهری اظهار کرد: تعداد موارد مثبت در بخش بستری و سرپایی با ۳۳۸ مورد مثبت رسید که به ترتیب در بخش بستری به ۲۷ هزار و ۶۳۳ مورد و در بخش سرپایی ۸۵ هزار و  ۷۵۴ نفر افزایش پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود : تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته  ۹۹۶ نفر بوده که ۱۵۵نفر در بخش عادی و ۲۴ نفر هم در بخش ICU بستری شده است و حال ۴۸ نفر وخیم گزارش شد.

 
 طاهری در رابطه با آمار شهرستان‌ها مطرح کرد : در شهرستان اسدآباد هزار و ۴۱۲نفر، بهار هزار و  ۴۰۵نفر، تویسرکان هزار و ۴۲۷نفر، رزن هزار و ۱۰۰ نفر، درگزین ۳۶۶ نفر، فامنین ۳۸۴ نفر، کبودراهنگ هزار و ۳۹۱نفر، ملایر پنج هزار و ۲۳۶ ، همدان ۱۰ هزار و ۷۷۹ نفر،نهاوند سه هزار و ۵۴۰ و خارج از استان ۵۹۷ مورد مثبت  گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرگ و میر ناشی از کرونا استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن