Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم استقلال تهران گفت: از ابتدای فصل در کنار تیم هستم و این تمرکز بیشتری را ایجاد کرده که پرقدرت برای فصل جدید می‌رویم.

خبرگزاری میزان - آرمان رمضانی، مهاجم تیم استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) آبی‌پوشان و در جمع خبرنگاران درباره شرایط این تیم در آغاز فصل جدید، اظهار داشت: شرایط خوب است، اما از وقتی که از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا برگشته بودیم شرایط بد بود، ولی کم کم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به شروع لیگ امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم استقلال با تاکید بر تغییر شیوه تمرینات پس از اضافه شدن گابریل پین، حضور طاهری به عنوان سرپرست تیم و شرایط زمین تمرین گفت: با حضور پین طراحی تمرینات تغییر کرده است. در سایپا با طاهری کار کرده بودم، زمین انقلاب متأسفانه خیلی سفت است و چاله هم دارد که میزان مصدومیت و آسیب‌ها را بالا می‌برد. ضرب توپ هم در این زمین‌ها سخت است، چون توپ زیاد می‌پرد بالا می‌آید.

رمضانی درباره شرایطش در دومین فصل حضورش در تیم استقلال تهران گفت: در نیم فصل دوم لیگ در فصل گذشته به خاطر جابجایی، حاشیه و عدم تمرکز، دیرتر با تیم هماهنگ شدم، اما امسال از ابتدای فصل در کنار تیم هستم و انگیزه و آرامش بسیار بیشتری هم دارم. این موضوع تمرکز بیشتری را ایجاد کرده که پرقدرت فصل جدید را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: تبریک باشگاه تراکتور به مدیرعامل جدید استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال آرمان رمضانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم