Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷۵ هزار تن سیمان، ۱۸ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۸ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۸۵ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۴۱ هزار و ۱۲۰ تن ورق گرم، ۵ هزار تن مس کاتد، ۱۱ هزار تن مس کم عیار، یک هزار و ۳۴۰ تن شمش روی، ۶ هزار و ۲۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۲ هزار تن هیدروکسید آلومینیوم و ۳۷۵ تن بیلت آلومینیوم نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۸۹ هزار و ۳۸۶ تن اسلاک واکس، مواد پلیمری، لوب کات، گوگرد، وکیوم باتوم و مواد شیمیایی است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز عرضه ۵ هزار تن قیر و ۱۰۵ تن عایق رطوبتی را تجربه می‌کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه ۷ هزار و ۷۳۲ تن اکسید آلومینیوم، ۲۵۰ تن بوتن ۱، پشم شیشه، تیشو، کربوکسی متیل سلولز، مس بلیستر، منو کلرو استیک اسید، نرمه گندله، هیپو کلریت سدیم (آب ژاول)، هیپوکلریت کلسیم و M.DF خام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس کالا بورس کالای ایران هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا