Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@21:11:44 GMT

سامسوگ موتور کشتی با سوخت آمونیاک می سازد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۶۵۸۶

سامسوگ موتور کشتی با سوخت آمونیاک می سازد

بزرگترین پروژه تولید موتور کشتی با سوخت آمونیاک توسط شرکت ساخت موتور کشتی Wärtsilä و شرکت سامسونگ کره جنوبی (Samsung Heavy Industries)؛ SHI اجرا می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از مانا؛ بر اساس قراردادی که بین گروه فنّاوری وارتیسلا و شرکت کشتی‌سازی کره‌ای به امضا رسید موتور‌های دو زمانه و چهار زمانه با سوخت آمونیاک تولید و تا سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش شرکت وارتیسلا که تولید موتور‌آلات کشتی با سوخت‌های پاک را در دستور کار قرار داده پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در آزمایش آمونیاک داشته و به گفتۀ مسئولان این شرکت توانسته استفاده از سوخت آمونیاک در موتور‌آلات کشتی را پس از مدت‌ها تحقیق و پژوهش به واقعیت تبدیل کند.

به گفتۀ یکی از مسئولان وارتیسلا کربن زدایی از سوخت کشتی به هدف اصلی این شرکت تبدیل شده و وارتیسلا متعهد است نسل جدیدی از موتور‌هایی با سوخت بدون کربن را به منصه ظهور برساند به همین جهت نسبت به امضای این قرارداد اقدام کرد.

یکی از مسئولان شرکت صنایع سنگین سامسونگ کره جنوبی نیز با اشاره به انعقاد قرارداد بین شرکت وارتیسلا و این شرکت یاد‌آور شد: این موتور‌آلات در کشتی ها‌ی کانتینری و تانکر‌های نفتی بزرگ استفاده خواهد شد و موتور‌آلات کشتی به صورت دو زمانه و چهار زمانه در اختیار این شرکت قرار خواهد گرفت.

برچسب هاآمونیاک سامسونگ (Samsung) کربن زدایی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آمونیاک سامسونگ Samsung کربن زدایی آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو سوخت آمونیاک موتور آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند