Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@13:02:45 GMT

جزئیات مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۷۳۵

جزئیات مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده

استاندار مازندران گفت: به علت تداوم شرایط کرونایی و به منظور حفظ سلامت شهروندان، مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

احمد حسین زادگان ضمن تسلیت آیت الله علامه حسن زاده آملی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کرونایی که دراستان پشت سرگذاشتیم وحفظ سلامت شهروندان این مراسم از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی در میدان ۱۷ شهریور آمل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تصمیم ستاد استانی ارتحال علامه حسن زاده آملی، محدودیت‌های تردد نیز از شب قبل از مراسم در خیابان‌های منتهی به میدان ۱۷ شهریور به سمت خروجی شهر آمل در جاده هراز اعمال وتا پایان مراسم تشییع ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران اضافه کرد، با هماهنگی‌هایی که با مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران انجام شده، مراسم تشییع و همچنین اقامه نماز برپیکرعلامه حسن زاده آملی در میدان ۱۷ شهریور آمل به صورت زنده از شبکه استانی و نیز همزمان از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد تا دوستداران و ارادتمندان آن عالم فرزانه از فیض عدم حضور درمراسم بی بهره نشوند.

حسین زادگان همچنین در خصوص اعلام عزای عمومی درمازندران درپی ارتحال علامه حسن زاده آملی نیزگفت، به احترام این عالم بزرگوار، یک هفته عزای عمومی در مازندران اعلام شد ودر بیشتر شهرهای استان به خصوص شهرستان آمل مراسم‌های یادبود و بزرگداشت علامه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد، همه تمهیدات لازم از نظرامنیتی، انتظامات و پشتیبانی درقالب ستادهای استانی و شهرستانی فراهم شده وبا هماهنگی‌هایی که با خانواده عزادار علامه حسن زاده شده، مراسم‌ها با هماهنگی بیت علامه برگزار خواهد شد.

علامه حسن حسن‌زاده آملی دانشمند برجسته و عالم شاخص دینی ساعت ۲۲ شنبه بر اثر نارسایی قلبی در سن ۹۳ سالگی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل درگذشت. پیکر مطهر حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه پنجم مهر مصادف با اربعین حسینی در این شهرستان تشییع می‌شود./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: مراسم تشییع علامه حسن زاده علامه حسن زاده آملی برگزار خواهد شد مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه