Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه های سه، چهار و قرآن و معارف سیما به منظور گرامیداشت علامه حسن زاده آملی، ویژه برنامه هایی را به روی آنتن می برند.

به گزارش ایسنا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه چهار مستند «منظومه حسن» را پخش می کند. این مستند به کارگردانی مسعود امینی تیرانی و اجرای محمدرضا شهیدی فرد، یک فیلم مستند از زندگینامه عالم فرهیخته علامه حسن زاده آملی است که شامل گفتگو با شاگردان معظم له و تصاویر و بخش هایی از فیلم ها و آثار ایشان است و کارشناسانی همچون دکتر منصوری لاریجانی و دکتر محمد جواد لاریجانی در این برنامه حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«منظومه حسن» در ۵ قسمت به همت تامین برنامه شبکه چهار آماده پخش شده است و به طور موقت، جایگزین مستند «قلمستان» خواهد شد و هر شب ساعت ۲۲ پخش و ساعت ۱۳ روز بعد بازپخش می شود.

شبکه سه نیز ویژه برنامه رحلت آیت الله حسن زاده آملی را امشب ساعت ۲۰:۱۵ پخش می کند. این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی و با حضور مهمان و ارتباط تلفنی با شاگردان علامه حسن زاده املی روی آنتن می رود.

شبکه قرآن و معارف سیما نیز مصاحبه اختصاصی این شبکه با آیت الله جوادی آملی درباره مرحوم علامه حسن زاده آملی را امشب ساعت ۲۳:۴۵ پخش می کند.
همچنین میان برنامه های کوتاه با عنوان «تجلی» با استفاده از بیانات مرحوم علامه حسن زاده آملی نیز از این شبکه پخش می شود.
گفتگو با شاگردان مرحوم علامه درباره شخصیت علمی، اخلاقی و معنوی ایشان در برنامه های زنده شبکه قرآن نیز روی آنتن شبکه قرآن می رود.
همچنین چهار قسمت مستند «سعادتمندان» از تصاویر و سخنان دیده نشده از مرحوم علامه بعد از ایام اربعین نیز در دستور کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی علامه حسن زاده آملی مرحوم علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن