Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:08:07 GMT

هلاکت دو شرور مسلح در رودان

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۷۸۳۶

هلاکت دو شرور مسلح در رودان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان  با اشاره به هلاکت دو شرور مسلح در رودان افزود: با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی وپیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، مأموران پلیس در کوه‌های اطراف شهرستان رودان با تشکیل تیم سه نفری پس از مدتی پایش، به محل تردد و حضور اشرار و سارقان رسیدند و با رعایت قانون به کارگیری سلاح به آنان دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری گفت: اشرار مسلح به محض شنیدن فرمان ایست ماموران، اقدام به کمین و تیراندازی به سمت پلیس کردند.

بیشتر بخوانید

انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در پوشش اتوبوس مسافری

اوافزود: پس از نیم ساعت درگیری و تبادل آتش سنگین مأموران، سارقان از پوشش کوهستانی بودن منطقه استفاده و سعی داشتنداز محل متواری شوند که پس از پاکسازی منطقه مشاهده شد این دو فرد شرور با توجه به برتری حجم آتش مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از افراد کشته شده، ۲قبضه سلاح جنگی وینچستر و کلاشینکف تاشو با ۲ تیغه خشاب و ۱۹ عدد فشنگ جنگی در محل کشف و ضبط شد.

سردار جعفری افزود: اشرار به هلاکت رسیده دارای سوابق زیادی از قبیل زورگیری و سرقت هستند.

انتهای پیام /ز 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشته شدن رودان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار نفر شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند