Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در شصت و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: هنوز شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا لغزنده و شکننده است و مصوبه ستاد این است که هیچ تجمعی چه در مرقد مطهر امام(ره) و چه در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مصوبه ستاد کرونای استان این بود که هیچ‌ تبلیغی در خصوص تجمع شهروندان برای مراسم جاماندگان اربعین در هیچ نقطه‌ای از مسیر صورت نگیرد و همچنین مقرر شد هیچ نقل و انتقالی برای حضور شهروندان از شهرهای مجاور استان به حرم عبدالعظیم(ع) نداشته باشیم و در عین حال، ایستگاه‌های تزریق کارآزمایی بالینی واکسن فخرا در مسیر راهپیمایی استقرار دارند.

استاندار تهران با بیان اینکه در هفته گذشته روند مراجعین، فوتی‌ها و بستری‌ها در استان نزولی بود، توضیح داد: در آمار مراجعین ۱۲/۴ و در آمار فوتی‌ها، ۱۸/۸ نسبت به هفته گذشته کاهش داشتیم.

بندپی گفت: حدود ۵۰۶ پایگاه تزریق در استان تهران ۶ میلیون و ۶۲۱ دوز تزریق در نوبت اول و بالای ۲ میلیون دوز نیز در نوبت دوم داشتند. با توجه به تعدد مراکز تزریق واکسن و فعالیت مراکز  نوزده‌گانه شبانه‌روزی در استان، انتظار داریم سهمیه واکسن استان تهران افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۱ درصد مردم استان تهران علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند، ادامه داد: روزانه بین ۲۶۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌شود و البته با ایجاد مراکز متعدد تزریق، انتظار داشتیم که روزانه ۵۰۰ هزار دوز تزریق داشته باشیم.

استاندار تهران گفت: به ستاد ملی پیشنهاد شده که در سفرهای بین شهری، به جای مجوز صادره از سوی فرمانداری‌ها، کارت واکسن افراد ملاک عمل قرار گیرد و در عین حال پیشنهاد دادیم برخی خدمات به افراد تنها با ارائه کارت واکسن انجام شود.

کد خبر 629097 برچسب‌ها كرونا در ايران استاندار تهران واکسیناسیون واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استاندار تهران واکسیناسیون واکسن کرونا استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد