Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیایی یوونتوس، ابراز امیدواری کرد که مصدومیت پائولو دیبالا جدی نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز بالاخره توانست اولین برد خانگی خود در رقابت‌های سری‌آ را کسب کرده و در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 3-2 مقابل سمپدوریا به پیروزی برسد. در این دیدار مانوئل لوکاتلی یکی از بهترین بازیکنان بیانکونری بود و موفق شد اولین گل خود برای این تیم را هم به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مانوئل لوکاتلی بعد از پیروزی مهم یوونتوس برابر سمپدوریا گفت: "ما همه مسئولیت پذیر هستیم و می‌دانیم که باید در زمین مسابقه چه کار کرده و به یکدیگر کمک کنیم. آنچه در رختکن اتفاق می افتد همان جا می ماند، ما به آنچه مربی می گوید گوش می دهیم و باید دوباره به جدول برگردیم. این برد برای ما کلیدی بود."

 

 

 

 

نیمه اول بازی تحت شعاع یک اتفاق تلخ برای یوونتوسی ها قرار گرفت؛ جایی که ستاره آرژانتینی این تیم یعنی پائولو دیبالا به دلیل مصدومیت و با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد. این در حالی است که بیانکونری باید چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی برود. مانوئل لوکاتلی در این باره گفت: "امیدوارم مسئله مصدومیت او جدی نباشد. ما همچنان امیدوار هستیم که او در سریع ترین زمان ممکن برگردد."

 

 

مانوئل لوکاتلی یوونتوس دیبالا تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی یوونتوس دیبالا تیم ملی ایتالیا مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم) درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • (عکس) تصویر دردناکی که اوستوف اورونوف از مصدومیتش منتشر کرد
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی