Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده بریتانیایی مرسدس، فاتح پانزدهمین مرحله از فصل جاری مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پانزدهم از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان از ساعت امروز (یکشنبه – 4 مهر 1400) در پیست سوچی روسیه برگزار شد که در پایان لویس همیلتون بریتانیایی از تیم مرسدس با ثبت زمان بهتری نسبت به رقبایش فاتح گرندپری روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرستاپن از تیم ردبول و ساینتز جونیور از تیم فراری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

همیلتون که با کسب 246.5 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی رانندگان قرار دارد، همچنین تبدیل به اولین راننده تاریخ فرمول یک شد که به رکورد 100 پیروزی رسید. فرستاپن با 244.5 امتیاز و بوتاس با 151 امتیاز نیز در این رده‌بندی پشت‌سر هیملتون هستند.

محافظت از راننده‌های فرمول یک در فصل آینده با نسخه جدید هالو

ایستگاه بعدی مسابقات فرمول یک، گرندپری ترکیه است که در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیز همیلتون اتومبیلرانی فرمول یک لوئیز همیلتون اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور