Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «رضا عزیزی» روز یکشنبه افزود: با توجه به بسته بودن مبادی مرزی غرب کشور در ایام پیاده روی اربعین و تاکید بر عدم اعزام زایر از این مبادی به کشور عراق، انتشار برخی شایعات موجب افزایش حجم تردد خودروهای حامل زائر به سمت مرزهای غربی کشور شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط و براساس ابلاغ ناجا، ممانعت از حرکت خودروهای غیربومی به سمت مرزهای غربی کشور در دستور کار پلیس راه قرار گرفت و عوامل این نیرو با استقرار در محور ارتباطی همدان به کرمانشاه(پاسگاه ها و گلوگاه شهید زارعی) از تردد خودروهای غیربومی به سمت غرب کشور جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۵۰ دستگاه خودروی غیربومی از این محل بازگشت داده شده است، گفت: سه دستگاه اتوبوس، چند دستگاه مینی بوس و خودروی سواری شخصی(پلاک غیربومی) که بیشتر از استان تهران عازم غرب کشور بودند، متوقف و برگشت داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در همین ارتباط درخواست کرد که شهروندان از مراجعه به مرزهای غربی برای سفر به کشور عراق در ایام اربعین خودداری کنند 

«حسین بشری» افزود: بر اساس اطلاعیه های صادر شده، همه مرزهای چهارگانه ایران با کشور عراق مسدود است و هیچ زائری به صورت زمینی نمی‌تواند برای مراسم اربعین به کشور عراق سفر کند.

وی با بیان اینکه زائران اربعین تنها از طریق مسیر هوایی می توانند به عراق سفر کنند و هیچ مجوزی برای سفر زمینی داده نمی شود، اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از حرکت خودروهای حامل زایر به سمت مرزها جلوگیری می شود.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1558581

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور اربعین پیاده روی اربعین ایران و عراق مرزهای غربی کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور