Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تصمیمات آجورلو به خصوص حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی و وعده هایی که او درباره حل مشکلات استقلال داده است، حالا شرایط را تا حد زیادی آرام کرده است.
به گزارش آریا، امروز اینطور عنوان شد فرهاد مجیدی نظری روی تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری نظری ندارد و به همین دلیل آنها برای فصل بعد باید دنبال تیم جدید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما از استقلال خبر می رسد خلاف شایعات فرهاد مجیدی روی جذب فرشید اسماعیلی نظر مثبت دارد اما با توجه به حواشی که در طول فصل گذشته رشید مظاهری ایجاد کرده بود، او قصد ندارد دروازه بان فصل گذشته تیمش را برگرداند. با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فرشید اسماعیلی ظرف روزهای آینده قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد اما رشید مظاهری تا این لحظه جایی در لیست مجیدی ندارد.  
یکی از موضوعاتی که آجورلو روز گذشته در نامه خود خطاب به هواداران مطرح کرد، بحث تقویت تیم برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم بود. در جلسه ای که شب گذشته مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی داشت هم موضوع جذب چند بازیکن جدید مورد بررسی قرار گرفت و باشگاه باید برای این موضوع اقدام کند. فرهاد مجیدی قبل از دیدار با الهلال ناراحتی خود از جذب برخی نفرات مورد نظرش را توسط باشگاه اعلام کرد و حالا آجورلو قصد دارد کار ناتمام احمد مددی و همکارانش را در این بحث تکمیل کند.
در جلسه شب گذشته فرهاد مجیدی نام چند بازیکن را به آجورلو ارائه کرده و مدیرعامل هم قول مساعد داده تا تمام تلاش خود را برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی انجام بدهد. از این رو نام هایی نیز برای حضور در استقلال مطرح شده اند که اگر قراردادشان به امضا برسد، می توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.
دو بازیکنی که طی یکی دو هفته گذشته درباره بازگشت شان به استقلال بسیار نام شان شنیده شده، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی هستند. مظاهری با اینکه یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشت و برای ماندن در این تیم هم ابراز علاقه کرده بود، اما روز سفر استقلال به امارات برای دیدار با الهلال همراه تیم به دوبی نرفت و فردای آنروز هم به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد!عدم همراهی تیم استقلال در سفر به دوبی توسط مظاهری مساله ای است که باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شده است.
مظاهری بعد از رفتن مددی در استقلال هم با تحرکات خود در فضای مجازی علاقه اش برای بازگشت را نشان داد اما با توجه به ناراحتی مجیدی از وی و البته حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال بازگشت او تقریبا منتفی شده است. هرچند که موضوع قرارداد او با استقلال هنوز یک مساله پابرجا است و مشخص نیست این امر که با شکایت استقلالی ها همراه شده چگونه حل خواهد شد.
از طرف دیگر فرشید اسماعیلی بازیکنی که با احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال اختلافات زیادی داشت و این حواشی به اصغر ملکیان رییس هیات مدیره قبلی باشگاه هم کشیده شد، بازیکنی است که فرهاد مجیدی او را می خواهد. سرمربی استقلال که قبلا هم برای تمدید قرارداد اسماعیلی ابراز علاقه کرده بود،به مدیریت جدید باشگاه هم درخواست عقد قرارداد با هافبک شماره8 تیمش را ارائه کرده است. اسماعیلی خودش هم بدش نمی آید به استقلال بپیوندد اما ظاهرا طی روزهای گذشته اوپیشنهاد خوبی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و به همین خاطر شاید لژیونر شود. با این حال مسئولان استقلال مذاکرات خود با اسماعیلی را انجام می دهند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این بازیکن رخ می دهد.
روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که از مدت ها قبل مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال است. مدافع سابق آبی پوشان که سال گذشته به ام صلال قطر رفت، چندی قبل از این تیم جدا شد و حالا مد نظر مجیدی برای بازگشت به استقلال است. مجیدی به مدیریت قبلی باشگاه هم درخواست جذب چشمی را ارائه کرد و حتی مدیربرنامه های این بازیکن مذاکراتی را با مددی و همکارانش داشت اما این مذاکرات به نتیجه نرسید و حالا قرار است با حضور آجورلو پروسه بازگشت چشمی نهایی شود.
شب گذشته مصطفی آجورلو تغییرات زیادی را در باشگاه استقلال به وجود آورد که بازتاب های زیادی داشت. اولین دقایق بامداد امروز برای استقلالی ها با رگبار تغییرات همراه بود. مصطفی آجورلو بعد از خداحافظی با احمد مددی و جلسه با فرهاد مجیدی با احکام شبانه، رسانه رسمی استقلال را پر از خبر کرد؛ تمدید سه ساله با فرهاد مجیدی، تبدیل فرزاد مجیدی از کمک دستیار! (کمک سرپرست یا دستیار سرپرست) به مربی، انتخاب بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید، معرفی اجلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی و سرانجام ظهر امروز محمد نوری فر به عنوان مدیر رسانه ای... اخبرای که در ظاهر به نفع فرهاد مجیدی است و از افزایش اختیارات او در محدوده فنی و ارتقای قدرت و جایگاهش روی نیمکت خبر می دهد.
حتی زمانی که دوستان فرهاد مجیدی در باشگاه بودند هم به این اندازه شرایط را برای فرهاد فراهم نکرده بودند. فرهاد اختیارات زیادی دارد، مدیر رسانه ای تیم را به سلیقه خود انتخاب کرده، برادرش در کادرفنی حضور دارد و طبق آنچه رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشته، برای قراردادی سه ساله به توافق رسیده است.
واضح است وقتی تمام مواردی که می خواهید برایتان فراهم می شود، انتظارات هم بالا می رود. فرهاد مجیدی حالا آرامش بیشتری در استقلال دارد و آنچه می خواسته را به دست آورده، شاید خودش هم فکر نمی کرد به این سرعت همه مواردی که طی ماه های اخیر بارها در خصوص آن ها با مصاحبه و رفتارهایش تلاش کرده بود به آنها برسد را به دست بیاورد ولی این اتفاق افتاده و بعد از این موضوع نگاه ها به نتایج فرهاد معطوف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروسه تغییرات مجیدی دیگر بهانه ای نیست فرشید اسماعیلی فرهاد مجیدی رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!