Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ گزیده سخنان علی نظری سردبیر روزنامه مستقل در کلاب هاوس خبرآنلاین بدین شرح است:

*امروز در دانشکده مطالعات جهان بودم. با آقای دکتر ظریف یک ساعت و ٢٠ دقیقه گفتگو کردیم. بحث واکسیناسیون هم مطرح شد.

* آقای ظریف با صراحت گفت زمانی که در زمستان سال قبل مقام معظم رهبری فرمودند ورود واکسن های انگلیسی و آمریکایی ممنوع است، ما از طریق چین ٢٠ میلیون دوزی که تا پایان شهریور آمد را خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ایشان سربسته گفت در قضیه واکسن بخش هایی از دولت هماهنگ نبودند. من متوجه شدم این حرف مربوط به آقای نمکی و تیمش است که دنباله روی آقای مخبر بودند و تعلل می کردند در واردات واکسن تا واکسن برکت برسد.

* آقای ظریف گفتند ٣٠ میلیون دوز واکسن سینوفارم در آبان ماه وارد می شود که تمام کارهایش را آنها انجام دادند واکسن کالایی نیست که دو هفته ای بشود وارد کرد.

* منهای ۴ میلیون دوزی که بیان شد، ٢٠ میلیونی دوزی که در پایان شهریور آمده و ٣٠ میلیون دوزی که در آبان می آید، به گفته وزیر خارجه دولت روحانی، توسط دولت سابق خریداری شد.

* واقعیت را باید مردم و رسانه ها بدانند درست است واکسن توسط دولت فعلی تزریق می شود ولی تمام مراحل خرید واکسنها در دولت قبل انجام شده است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا محمدجواد ظریف خرید واکسن کرونا خرید واکسن خرید واکسن برای ایران افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد