Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:11:56 GMT

جدایی بازیکن استقلال پس از گرفتن رضایت نامه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۸۷۳۹

جدایی بازیکن استقلال پس از گرفتن رضایت نامه

محمد بلبلی یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به استقلال پیوست. بازیکنی که در نساجی خوش درخشید و چند تیم بزرگ نیز خواهان جذب او بودند. حواشی پیوستن او به دو تیم فولاد و استقلال که به محرومیت او نیز منجر گردید، باعث شد تا این بازیکن مدتی را از میادین به دور باشد و پس از جدایی استراماچونی و حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم، او فرصت چندانی برای حضور در میدان به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلبلی پس از اینکه در لیگ نوزدهم تنها در چند بازی و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، در ابتدای لیگ بیستم برای کسب تجربه و به دست آوردن فرصت بیشتر جهت حضور در میادین، به صورت قرضی از جمع استقلالی ها جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست.

این بازیکن 23 ساله در لیگ قبل، در 22 بازی برای مسجدسلیمانی ها به میدان رفت و در امر گلزنی و گلسازی ناکام بود و با پایان قرارداد قرضی اش، به استقلال بازگشت اما به نظر می رسید که بلبلی جایی در برنامه های فرهاد مجیدی ندارد به همین دلیل این بازیکن در پی گرفتن رضایت نامه اش از این تیم بود.

بالاخره پس از رایزنی هایی که این بازیکن با مدیریت سابق و جدید استقلال داشت، امروز موفق شد رضایت نامه اش را از این تیم بگیرد و به شکل رسمی از جمع آبی پوشان جدا شود. این بازیکن طی روزهای آتی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

251 251

کد خبر 1558602

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901292

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش