Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمد‌ لائینی نماینده ولی فقیه و احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران به مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه حضرت آیت الله العظمی حسن زاده آملی پیام تسلیت مشترکی به شرح زیر صادر کردند؛

بسم الله الرحمن الرحیم/ إِنَّا لله وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

ارتحال ملکوتی علّامه مجاهد، عالم فرزانه و فقیه متالّه، آیت‌الله حسن‌زاده آملی (رحمة الله تعالی علیه) موجب تاثر شدید و تالّم خاطر اینجانبان و مردم عالم‌دوست ایران اسلامی و استان عالم‌خیز مازندران، بویژه شهر هزار‌سنگر آمل شده‌است، شخصیتی که جامع معقول و منقول و علامه‌ای ذوفنون و مهم تر آنکه وارسته، مهذّب، پارسا و به تمام معنا اخلاقی و معنوی و به تائید مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، دارای مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیره علمی و عملی و سلوک انقلابی ایشان و ده‌ها اثر علمی و هزاران شاگرد که در مکتب او تربیت شده‌اند، صدقات جاریه او و بهترین چراغ راه برای آیندگان است.

اینجانبان این مصیبت بزرگ را به محضر شریف حضرت صاحب الأمر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب فرزانه‌اش مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و حوزه‌های علمیه و عموم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس کشور، استان مازندران و شهرستان ولایی آمل و همچنین به فرزندان، بازماندگان و ارادتمندان به این شخصیت به خدا پیوسته، تسلیت عرض نموده و صبر و اجر برای همگان و علو درجات و حشر با صاحب اربعین که تشییع پیکر مطهر این عالم ربانی در این روز با عظمت برگزار می‌شود، برای آن عزیز سفر کرده از خدای بزرگ خواستاریم.

ضمنا به‌مناسبت درگذشت این عالم فرزانه پنج روز عزای عمومی در استان مازندران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: علامه حسن زاده آملی نماینده ولی فقیه مازندران احمد حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران

محمدمهدی عباس‌زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۰۰ میلیون قطعه جوجه ریزی از ۱۶ مهرماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، در واحد‌های مرغداری گوشتی استان انجام شد.

او با بیان اینکه در این مدت ۳۵۹ هزار تن شیر در دامداری‌های استان تولید و به بازار عرضه شد، افزود: ۳۵ هزار تن گوشت قرمز و ۱۸۵ هزار تن گوشت مرغ صنعتی در استان تولید شد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه از ۱۶ مهر ماه سال گذشته تا ۱۶ فروردین ماه امسال، ۲ هزار و ۸۰۰ تن تخم مرغ در مرغداری‌های صنعتی استان تولید شد، گفت: برای حمایت از بخش دامپروری ۷۱۱ هزار تن انواع نهاده‌های دامی در استان تامین و توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»