Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا رفیعی روز یکشنبه در جریان برگزاری نخستین اجلاس منطقه ای بنیاد سپهبد سلیمانی که با حضور خانواده شهدا و مسئولان کشوری و لشکری استان های کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان برگزار شد، افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور زنده نگه داشتن نام شهدا است.

وی اظهار داشت: آئین معنوی رونمایی از دفترهای مشق مزین به تصاویر شهدای شاخص جنوب و جنوب شرق کشور،  ایجاد پایگاه خدمات چند منظوره پزشکی، پیراپزشکی، ایستگاه خدمات اجتماعی، سلامت روان، مشاوره و راهنمایی و ایستگاه خدمات حقوقی نیز در بلوک های مجتمع کوثر و سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان فاریاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خردسال ترین رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مهررسانی و جهاد فرهنگی و اجتماعی محوریت نخستین اجلاس ملی جهش و پیشرفت منطقه ای مهررسانان ایران بود.

رفیعی با بیان اینکه مهررسانان جهاد اجتماعی و فرهنگی را در کشور ایجاد کرده اند گفت: جهادی که فراتر از ایثار  و رویکرد اصلی ما در آن کاهش آسیب های اجتماعی به نفع اقشار محروم است. 

وی گفت: از ٢٧ آسیب  که در بخش آسیب های اجتماعی مطرح می شود، حاشیه نشینی یک آسیب محوری است و اولویت ما در این زمینه کودکان، زنان و کارگران نیازمند هستند.

وی ادامه داد: زندگی در مناطق محروم، بیماری، بیکاری، نداری، معلولیت جذابیت ندارد و به صورت قهری به آنان تحمیل شده و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم همین ها هستند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در امتداد جهاد همرزمان شهیدم مهر رسانان بنیاد سپهبد سلیمانی با یک برنامه بلندمدت تلاش می کنیم با مشارکت وطن دوستان و همکاری مسولان اجرایی عشق و مهربانی را انتقال دهیم و امید و اعتماد را احیا کنیم.

وی ادامه داد: و تفاوت ما با سایر سازمان ها این هست که ما منتظر نمی مانیم کسی به ما مراجعه کند بلکه ما سراغ افرادی می رویم که حس زندگی برایشان کم رنگ شده و ناامید هستند.

مسول برنامه های بنیاد سپهبد سلیمانی خاطر نشان کرد: دشمنان باور و اعتماد و امید مردم را هدف قرار داده اند و بهترین دفاع و راه مقابله با دشمن همین است که کارهای اجتماعی فرهنگی درستی انجام دهیم تا دشمن ناامید شود.

خردسال ترین رزمنده دفاع مقدس افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است و این یک نیازی است که امروز بچه های سراپا عشق و نقش آفرینان مهررسانان ایران در نزدیکی های مکران و خلیج فارس در شهرستان فاریاب مشغول یافتن نور به اقیانوس مانای انسانیت و معنای حقیقی زندگی هستند.

وی گفت: ۱۵ هزار جلد دفتر مشق مزین به تصاویر شهدای جنوب و جنوب شرق کشور تولید شده که بین دانش آموزان جنوب شرق کشور و استان هرمزگان توزیع می شود.

وی ادامه داد: تصاویر ۸۸ تن از شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و مدافع وطن از نیروهای ارتش، سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی روی جلد دفترهای مشق ۶۰ و ۸۰ برگ نقش بسته است.

وی گفت: این دفاتر با حضور خانواده معزز شهدا، امامان جمعه، مسئولین کشوری و لشکری استان های هرمزگان، کرمان و سیستان بلوچستان رونمایی شدند و یک جلد از دفترهای مشق عشق منقش به تصاویر شهدای شاخص تقدیم خانواده های معزز شهدا و نیز ۵۰۰ جلد از دفترهای مشق بین دانش آموزان مجتمع آموزشی کوثر توزیع شد.

رفیعی افزود: پایگاه خدمات چندمنظوره پزشکی، پیراپزشکی و ایستگاه خدمات اجتماعی، سلامت روان ، مشاوره و راهنمایی و هدایت تحصیلی و ایستگاه خدمات حقوقی، فرهنگی ، توزیع اقلام بهداشتی با نقش آفرینی تعداد ۵۰ پزشک، پیراپزشک، مددکار، روانشناس و تلاشگران مهررسانان با مشارکت ائمه جمعه، وزارت کشور، استانداری کرمان،فرمانداری فاریاب، سپاه استان کرمان و فاریاب، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و شبکه بهداشت فاریاب، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نیروی انتظامی فاریاب، آموزش و پرورش فاریاب، هلال احمر برگزار شد و خدمات چندمنظوره ارائه شد.
خردسال ترین رزمنده دفاع مقدس مطرح کرد: تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی و دبیرستان در معیت تلاشگران مهررسانان با توزیع اقلام بهداشتی، دفترچه های مشق مزین به تصاویر شهدای شاخص جنوب و جنوب شرق کشور ، کتاب و با مراجعه به سوپرمارکت های محلات حاشیه شهری حساب های بدهکاران نیازمند سوپر مارکت های محلات شهر فاریاب را پرداخت کردند.

برچسب‌ها دفاع مقدس شهید شهدا فاریاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید شهدا دفاع مقدس شهید شهدا فاریاب بنیاد سپهبد سلیمانی تصاویر شهدای ایستگاه خدمات جنوب شرق کشور دفترهای مشق دفاع مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام برای بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، اظهار داشت: استان کرمان برای بار دیگر میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است که آیین استقبال از این شهدا ساعت 17:30 عصر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با حضور این شهدای گمنام برنامه‌های زیادی برنامه‌ریزی شده است، گفت: قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر 15 جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود، ادامه داد: پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شوند.

وی بیان کرد: مراسم تشیع این شهدا شنبه 15 اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • زلزله این استان را لرزاند
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند