Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس اسدی مقدم،در خصوص احکام صادره کمیته اخلاق اظهار داشت: مستند به آیین نامه اخلاقی فیفا و فدراسیون فوتبال و سایر مقررات مربوط کلیه اشخاص فعال در حوزه فوتبال ملزم به رعایت مقررات اخلاقی هستند و باید به تعهد خود به مبانی رفتاری و رویکردهای اخلاقی پایبند باشند. 

وی تصریح کرد: مطابق ماده 22 آیین نامه اخلاقی فیفا "افراد متعهد به این آیین نامه نباید با استفاده از عبارات یا اَعمال اهانت آمیز، تبعیض آمیز یا افترا در مورد نژاد، رنگ پوست، قومیت، ملیت، ریشه اجتماعی، جنسیت، معلولیت، زبان، مذهب، زادگاه یا موقعیت جغرافیایی، به شأن و تمامیت یک کشور، یک شخص خاص و یا گروهی از مردم توهین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

رئیس کمیته اخلاق افزود: در صورت وقوع تخلف، کمیته اخلاق مستند به مقررات فوق متخلف را با توجه به نوع تخلف، به جریمه نقدی یا محرومیت از فعالیتهای رسمی مرتبط با فوتبال و سایر مجازاتهای تعیین شده محکوم می‌کند. در پرونده‌های اخیر مربوط به سرمربی تیم استقلال، مدیر اجرایی سابق تیم پرسپولیس، بازیکنان استقلال و پرسپولیس، سرپرست اسبق تیم گل ریحان، یکی از داوران لیگ برتر و غیره، وفق قانون و مقررات رسیدگی و پس از صدور رأی و قطعیت حکم، محکومین در کمیته اخلاق حاضر و احکام صادره اجرا شده است. 

اسدی مقدم گفت: مطابق قوانین و مقررات اخلاقی، در راستای حفاظت و صیانت از حیثیت افراد، تمام مراحل رسیدگی به پرونده‌ها و مفاد آرای صادره در کمیته اخلاق محرمانه است و نمی توان در مورد جزئیات پرونده‌ها اطلاع رسانی کرد. بر همین اساس به کلیه افرادی که در حوزه فوتبال فعالیت دارند، توصیه می شود، از اهمیت تکالیف، وظایف و مسئولیتهای حوزه کاری خود که در قانون و مقررات اخلاقی فیفا، کمیته اخلاق و اساسنامه فدراسیون فوتبال ذکر شده است، علم و آگاهی داشته باشند تا از هرگونه تخلف که منجر به جریمه یا محرومیت آنها از فعالیتهای مرتبط فوتبالی و سایر مجازاتها میشود، مصون بمانند.

257 251

کد خبر 1558615

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد