Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‍‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ایمان و اعتقاد مردم این سرزمین، اجازه هیچ‌گونه جسارتی را به دشمنان انقلاب نخواهد داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، به نقل از روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار سید صادق حسینی امروز در یادواره شهید جمال کریمی و محمد کرمی که با حضور مردم اورامان و ماموستایان و مسئولان استانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا از جنس مردم بودند و تلاش کردند تا با خون خود امنیت پایدار این انقلاب پایدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهدای ما به جرم خدمت صادقانه توسط دشمن نابخرد به شهادت رسیدند افزود: در جنگی که بر علیه ما تحمیل شد ما از انقلاب و کشورمان در مقابل متجاوز به مقابله ایستادیم و با توکل بر خدا و اعتماد به رزمندگان پیروز میدان شدیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: ارتش آموزش دیده با تمام امکانات به روز در مقابل کشور نو پای ما صف‌آرایی کرد و به خیال خود می‌خواست کشور ما را در  مدت کوتاه به تصرف در آورد اما شهدا و رزمندگان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از این آب و خاک تا آخرین قطره خون خود دفاع کردند.

وی گفت: امروز بسیاری از دشمنان ما جیره‌خوار آمریکا هستند تا با کمک و پشتیبانی این کشور استکباری جوانان ما را به شهادت برسانند اما دشمن فراموش کرده که ایمان و اعتقاد مردم این سرزمین، اجازه هیچ‌گونه جسارتی را به دشمنان این انقلاب نخواهد داد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز ما با افتخار و سربلند از اینکه جنگ عامل قدرت ما شد، اظهار کرد: کشور منزوی ایران قبل از انقلاب امروز به عنوان برترین قدرت در منطقه از آن یاد  می‌شود و این افتخار ما در جنگ با دشمن بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: دشمن امروز جرات کوچکترین تعدی را ندارد/ دفاع مقدس الگوی موفق جبهه مقاومت استامام جمعه اردبیل: ملت ایران با دخالت نظامی و تهدید خاضع نمی‌شود/ دشمنان دیگر جرأت شلیک یک گلوله به سمت کشورمان را ندارند + فیلم

وی اظهار کرد: هر پرچمی که برافراشته می‌شود نشان از خون شهیدی است که عمل قدرت و پیروزی این سرزمین بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: مردمان استان کردستان چه در جنگ داخلی و چه در جبهه‌های جنگ علیه رژیم بعثی عراق در مقابل دشمن مردانه ایستادند و با دفاع از این تکه از سرزمین ایران اسلامی ثابت کردند که همواره با نظام و انقلاب بوده و خواهند ماند.

وی با یادآوری اینکه رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر علیه کشورمان، علی‌رغم همه سختی‌ها و کمبود امکانات و تجهیزات، به پیروزی رسیدند، عنوان کرد: نام  شهدا و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس امروز جهانی شده و فرماندهان عالی رتبه رژیم بعثی به فراموشی سپرده شده‌اند و این به برکت خون همیشه جاوید شهدا است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد ملت شریف ایران این‌روزها به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است گفت: وحدت رمز پیروزی ملت ایران بوده و تا مادامی که این وحدت پا برجا باشد، شکست از آن دشمن و پیروزی از آن ما خواهد بود.

سردار حسینی به هدف انقلاب اسلامی و توسعه در ابعاد مختلف اشاره کرد و یادآور شد: حقانیت کشور ما در عرصه جهانی و متجاوز بودن رژیم بعثی عراق به سازمان ملل ثابت شده و امروز قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نشان از برتری  داشتن این انقلاب و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف جهانی است.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان جمال کریمی و محمد کرمی توسط فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/493/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد/ در مسیر اجرای طرح نور هیچ تردیدی به خود راه نخواهیم داد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است