Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:44:33 GMT

استقرار بالگرد و ارائه خدمات درمانی در مرز شلمچه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۲۰۴۳۲

استقرار بالگرد و ارائه خدمات درمانی در مرز شلمچه

ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده با اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر از امشب یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور خدمات‌رسانی فوری و انتقال بیماران احتمالی به مراکز درمانی استان خوزستان، در مرز شلمچه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در مرز شلمچه افزود: دیگر آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی آبادان نیز به صورت آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز به منطقه اعزام می‌شوند.

نقیبی بیان کرد: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین، نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در مرز شلمچه خدمات درمانی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این نیروها در طول مسیر رفت و برگشت زائران مستقر هستند، افزود: درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان‌ها از جمله خدماتی است که در مرز شلمچه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اربعین 1400 اورژانس مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۲۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه